پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۷۰۷۹۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۶
معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در سه ماه اخیر روزانه ۱۰ تا ۱۳ میلیون لیتر سوخت کشور، قاچاق شده است

شعارسال: معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در سه ماه اخیر روزانه ۱۰ تا ۱۳ میلیون لیتر سوخت کشور، قاچاق شده است.

 عبدالله هندیانی گفت: با اقدامات کنترلی وزارت نفت و ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و استان‌های مرزی، این رقم اکنون 2 میلیون لیتر در روز کاهش یافته است.

معاون پیشگیری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به نوسانات نرخ ارز در ابتدای امسال افزود: این موضوع موجب شد با توجه به اختلاف قیمت سوخت یارانه ای داخل کشور و سوخت فوب منطقه ، قاچاق سوخت افزایش یابد .

وی ادامه داد : بر اساس برآورد­ ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سه ماه اخیر ، حدود 3 میلیارد لیتر سوخت قاچاق شده است.

هندیانی افزود: با کنترل کدیینگ کارت های سوخت شناور و مهاجر، بیش از 150 تا 160 هزار کارت مهاجر ابطال شده است و وزارت نفت هم در حال احیای کارت های سوخت است.

معاون پیشگیری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به پرسش مجری درباره تعیین تکلیف 23 هزار میلیارد تومان اموال تملیکی گفت:­ سازمان اموال تملیکی به جز اموال قاچاق، اموال تملیکی ناشی از کمرگ را هم شامل می شود .

هندیانی افزود : مقرر شد در دو هفته آینده سازمان اموال تملیکی ارقام و آمار موجود را تفکیک و اعلام کند.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 30آبان 1397 ، کدخبر: www.tasnimnews.com،1880809

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین