پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۳۹۳
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: مهاجرت مردم از روستاها و خالی شدن مناطق مرزی دغدغه بزرگی در بحث امنیت است.

شعار سال: محمدرضا حسنی‌مقدم در همایش شکوه هجرت اظهار داشت: یکی از معضلات جامعه این است که در حوزه‌های مختلف مسئولیت سازی کمتر انجام داده‌ایم.

وی افزود: در این راستا بسیج سازندگی از توان افراد مختلف در خدمت رسانی استفاده کرده و این امر در راستای مسئولیت پذیری جوانان یک اقدام شایسته استمعاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به توانمندی‌های جوانان روستایی بیان کرد: نیروهای روستایی توانایی‌های دارند که باید شکوفا شوند و از ظرفیت آنان استفاده شود.

حسنی‌مقدم تصریح کرد: بسیج سازندگی با طرح‌هایی که در راستای محرومیت‌زدایی ارائه داده است از توان روستائیان استفاده کرده و استعدادهای جوانان و اقشار مردم را شکوفا می‌کندوی با بیان اینکه در حال حاضر 500 روستا در خراسان جنوبی با تانکر آبرسانی می‌شود خاطرنشان کرد: در این راستا باید زمینه ماندگاری مردم در روستاها فراهم شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی یادآور شد: مهاجرت مردم از روستاها و خالی شدن مناطق مرزی دغدغه بزرگی در بحث امنیت است اگرچه زمینه ماندگاری آنان فراهم شده اما مطلوب نیست.

حسنی‌مقدم اظهار داشت: اقدامات بسیج سازندگی با نگاه اقتصاد مقاومتی اقدامات ارزنده‌ای است که باید تقویت شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 3 آذر 97، کد مطلب: 1882940، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین