پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۳۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۵
رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: می‌توان از ظرفیت معلم‌ها در محرومیت زدایی و شناسایی دانش آموزان نیازمند استفاده کرد.

شعارسال: رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: می‌توان از ظرفیت معلم‌ها در محرومیت زدایی و شناسایی دانش آموزان نیازمند استفاده کرد.

 مهدی هنری در بازدید از مدرسه حضرت معصومه بیرجند بیان کرد: معلم‌ها در تربیت نیروهایی توانمند کشور نقش بسزایی دارند.

وی با بیان اینکه می‌توان از ظرفیت معلم‌ها در محرومیت زدایی و شناسایی افراد نیازمند استفاده کرد، افزود: بسیاری از دانش آموزان نیازمند دارای استعدادهای ویژه ای بوده که ناشناس هستند.

هنری معلم‌ها را پلی برای شناسایی دانش آموزان نخبه و نیازمند عنوان کرد و افزود: می‌توانیم با ارتباط با خیرین، این دسته از دانش آموزان را حمایت کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه فعالیت‌های این سازمان اعم از اقدامات گروه‌های جهادی پیوست فرهنگی دارد، گفت: همچنین در ارائه خدمات در محلات، ارتباط با مردم و بررسی مشکلات شأن محور اصلی برنامه‌ها است.

وی با اشاره به برنامه‌های بسیج سازندگی در اشتغالزایی بیان کرد: در برخی مدارس، آموزش‌های مرتبط با رسته‌های شغلی موجود به دانش آموزان ارائه می‌شود.

هنری با اشاره به اجرای طرح معیشتی در روستاها بیان کرد: در طرح تلاش می‌شود که برخی نیازهای روستاییان مانند نان و تخم مرغ توسط خودشان تولید شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 17اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 4610991،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
وضعیت فرهنگیان کشور خیلی دردناک مسئولین باید کاری کنن همین معلم هایی که در مناطق محروم کار میکنن باید شرایط ویژه داشته باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین