پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۵۸۷
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
رژیم آل خلیفه مدعی شد ایران بیش‌از ۴۰هزار ایمیل ارسال کرده تا بر روند انتخابات در بحرین تأثیر بگذارد.
شعارسال:رژیم آل خلیفه مدعی شد ایران بیش‌از ۴۰هزار ایمیل ارسال کرده تا بر روند انتخابات در بحرین تأثیر بگذارد.

الشرق‌الاوسط اداره کل مبارزه با فساد و امنیت اقتصادی و الکترونیک»بحرین در گزارشی مدعی شد ایران ۴۰ هزار ایمیل باهدف تأثیرگذاری منفی بر روند انتخابات مجلس و شوراهای شهر بحرین ارسال کرده است.

مدیر کل این اداره گفت:«در بررسی پرونده شکایت برخی شهروندان که گزارش کرده بودند نامش ان لیست انتخابات حذف شده است، مشخص شد از برخی شماره تلفن‌هاپیام‌های جعلی برای شهروندان ارسال شده بود. این مرکز درحال بررسی این موضوع است که مشخص کند شماره‌ها متعلق به چه کسی است».

وی که نامش عنوان نشده است، با اتهام‌زنی به ایران افزود: «پیگیری‌ها تاکنون نشان داده است برخی افرادی‌که به‌این‌کار اقدام کرده‌ بودند در بحرین و ایران هستند و توانستند چند سِرور را هک کنند. در حال‌ حاضر پرونده روال قانونی خود را طی می‌کند و به دادستانی ارجاع شدهاست.

این منبع ادعا کرد:‌ «عملیات رصد نشان می‌دهد ایران منبع ۴۰‌هزار ایمیل بوده است و می‌خواستندبر روند انتخابات تأثیر منفی بگذارند».

انتخابات  شورای شهر بحرین روز گذشته آغاز شد.انتخاباتی که با تحریم مخالفان نظام آل‌خلیفه ازجمله حامیان جمعیت اسلامی «الوفاق» همراه شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار4 آذر 97، کدخبر: 328727، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین