پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۱۲۳
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
عضو شورای شهر اسلامی اهواز با اشاره به معل آبگرفتگی چند روز اخیر اهواز گفت: بنده به عنوان عضو شورای شهر اعلام می‌کنم که نسبت به دفع آب‌های سطحی در شهر نسبت به لایه روبی شبکه آب و غفلت کردیم و همین جا از مردم اهواز عذرخواهی می‌کنم.رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به هزینه پرداخت نشده عوارض آلایندگی برخی شرکت‌های صنعتی در اهواز بیان کرد: بدهی وزارت نفت به شهرداری اهواز1100 میلیارد تومان در سال 93 است که اگر این مبلغ دریافت شود بودجه‌ای مناسب برای انجام بسیاری از کارهای به شهرداری اهواز می‌رسد. این درحالی است که هزینه سال‌های94 الی96 هنوز محاسبه نشده است.

شعار سالعبدالزهرا سنواتی امروز در دیدار مردمی مردم منطقه منبع آب و کارون اظهار داشت: تفاوتی که میان منطقه رامین و منبع آب وجود دارد این است که منطقه منبع آب خطر آفرین است و احتمال آسیب‌های جدی در آن منطقه وجود دارد.

وی افزود: بیش از100 تماس پس از بارندگی دو روز گذشته از مناطق منبع آب، کمپلو شمالی، کمپلو جنوبی و خشایار به دلیل آبگرفتی داریم.

رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به هزینه پرداخت نشده عوارض آلایندگی برخی شرکت‌های صنعتی در اهواز بیان کرد: بدهی وزارت نفت به شهرداری اهواز1100 میلیارد تومان در سال 93 است که اگر این مبلغ دریافت شود بودجه‌ای مناسب برای انجام بسیاری از کارهای به شهرداری اهواز می‌رسد. این درحالی است که هزینه سال‌های94 الی96 هنوز محاسبه نشده است.

همچنین در این جلسه رحیم کعب عمیر درباره معضل آبگرفتی در روزهای بارانی گفت: از سالی که آب و فاضلاب از شهرداری جدا شد؛ وظیفه ایجد شبکه پیوسته و متصل برای دفع آب‌های سطحی به عهده شهرداری موکول شد.

وی تصریح کرد: بنده در برابر این معضل به وجود آمده در خیابان‌های اهواز و اتفاقاتی که افتاده به عنوان عضو شورای شهر اعلام می‌کنم که نسبت به دفع آب‌های سطحی در شهر نسبت به لایروبی شبکه آب و فاضلاب شهر اهواز غفلت کردیم و همین جا از مردم اهواز عذرخواهی می‌کنم.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: از دوره‌های قبل شوراها و شهرداری‌ها اقدامات پراکندهای صورت گرفته اما واقعیت امر این است که معضل روزهای اخیر شهر اهواز غافل بوده‌ایم.

وی افزود: حجم بارندگی به قدری است که دفع آن توسط شبکه فاضلابی که 4 سال لایروبی نشده امکان پذیر نیست. 10 نقطه در شهر اهواز نقاط فوق بحرانی اعلام شده است و شورای شهر و شهرداری در برابر معل آبگرفتگی بارندگی اخیر اهواز مقصرند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار 5 آذر 97، کدخبر: 1884951، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین