پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۶۸۴
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۳
محمد اسلامی در حاشیه جلسه کمیسیون عمران مجلس در پاسخ به این سؤال که مسئول نظارت بر قیمت اجاره‌بهای مسکن چه نهادی است گفت: در این حوزه انجمن‌های صنفی و تشکل‌ها باید صنوف خود را کنترل کنند و افزایش قیمتی که در حوزه مسکن وجود دارد نشان می‌دهد که مدیریت مناسبی در این حوزه وجود ندارد.

شعارسال: وزیر راه درباره نقش وزارت راه و شهرسازی در تعدیل قیمت‌‌ها گفت: شرایط و مسائل اقتصادی در فرآیند قیمت‌گذاری در حوزه مسکن تأثیرگذار است و اگر هجمه مسائل اقتصادی به حوزه مسکن ورود نکند و مسکن مسیر سالم خود را ادامه دهد مردم کمتر دچار آسیب خواهند شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دستور جلسه کمیسیون عمران مجلس درباره روند تخصیص قیر رایگان به پروژه‌های عمرانی گفت : میزان قیر تولیدی در کشورمان تناسبی با نیاز پروژه‌ها ندارد و تدبیری که در مجلس در قالب بودجه سالیانه گنجانده‌شده حاکی از این دارد که کارآمدی لازم برای پیشبرد پروژه‌ها را ندارد و باید تدبیری متفاوت در این حوزه اتخاذ شود این تغییر روش در لایحه بودجه سال ۹۸ خود را نشان خواهد داد.

وی بابیان اینکه وزارت راه و شهرسازی سهمی ۵۷ درصدی از قیر تولیدی در کشور را در اختیار دارد که این فرمول و روش برای سال‌های آتی باید تغییر کند، افزود: دولت در بودجه ۹۸ با روش و رویکرد جدیدی در خصوص قیر تصمیم‌گیری خواهد کرد که امیدواریم نمایندگان نیز از این موضوع حمایت کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری وزارت راه و شهرسازی، تاریخ انتشار: 7آذر1397، کدخبر: 61733: www.news.mrud.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین