پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۷۳۱۴۰
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
کارشناس بیمه گفت: به تازگی در سال های اخیر بیمه های عمر دوباره فعال شده است که البته در کشور ما در حال حاضر ۱۲ تا ۱۴ درصد مردم از این نوع بیمه برخوردار هستند.

شعارسال: محسن شریعت اظهار کرد: بیمه های عمر جزو بیمه های لایف شناخته می شود که معمولا اندوخته دار هستند که هم در زمان زنده بودن فرد، بخشی از نیازهای او را جبران می کند و هم زمانی که دچار یک آسیب بدنی شد به فرد رسیدگی می کند و حتی پس از مرگ هم خانواده اش را مورد حمایت قرار می دهد.

وی ادامه داد: بیش از دو هزار رشته بیمه داریم یکی از این رشته ها بیمه لایف محسوب می شود که 56 درصد حق بیمه دنیا را به خود اختصاص داده است.

کارشناس بیمه عنوان کرد: از سال 1314 که صنعت بیمه وارد کشور ما می شود و از سال 1340 بیمه های اندوخته ای کلید می خورد که به تازگی در سال های اخیر تحت عنوان بیمه های عمر دوباره فعال می شوند البته در کشور ما در حال حاضر 12 تا 14 درصد مردم از این نوع بیمه برخوردار هستند.

وی افزود:بیمه های زندگی بخشی از درآمد فرد را شامل می شوند یعنی کسی که به طور مثال یک میلیون تومان درآمد دارد باید ده درصد درآمد خود را به بیمه عمر اختصاص دهد.

شریعت تصریح کرد: وقتی مردم از محاسن بیمه عمر اطلاع داشته باشند مثل بیمه های شخص ثالث در مورد آن تصمیم گیری کند اما به علت عدم تبلیغات صحیح، تورم، عدم اطلاع رسانی به موقع، بخشی از آن هم به دلیل آنکه شبکه فروش بیمه روی آن کار نکرده اند باعث شده بیمه عمر تاحدی محروم باقی بماند.

وی خاطرنشان کرد: جامعه ما نشان می دهد که مردم به طور حتم به یک پشتوانه نیاز دارند که با پس اندازهای خرد آنها سرمایه ای تحت عنوان بیمه عمر ایجاد می شود که اصل سرمایه آنها برایشان در بلند مدت می ماند و در صورت بروز هر گونه اتفاق خانواده ها به خاطر نبود پول از هم پاشیده نمی شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صاحب نیوز، تاریخ انتشار: 11آذر1397، کدخبر: 925100: www.sahebnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین