پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۷۴۷
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
مصطفی سالاری ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گیلان در سالن اجتماعات استانداری گیلان اظهار داشت: میرزا کوچک جنکلی از افتخارات گیلان است. استاندار گیلان با بیان اینکه تلاش‌های میرزا کوچک جنگلی در راه عدالت‌خواهی انجام گرفت عنوان داشت: فعالیت‌های میرزاکوچک همراه با شجاعت و صداقت بود.

شعار سال: نماینده عالی دولت در استان گیلان با اعلام اینکه میرزا کوچک جنگلی یک الگوی مناسب برای آزادی‌خواهان است تصریح کرد: برای شناساندن میرزا کوچک جنگلی نباید به برگزاری مراسم اکتفا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید برجستگی‌های اخلاقی و دینی میرزا کوچک جنگلی را به همگان معرفی کنیم خاطرنشان کرد: معرفی شاخص‌های الگوی میرزا کوچک معرفی استان گیلان است.

سالاری با بیان اینکه استقلال‌طلبی در حوزه‌های مختلف از خصوصیت‌های میرزاکوچک جنگلی بود بیان داشت: جشن ستارگان هرساله برای دانش آموزان برتر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در گذشته برای اختصاص دادن اعتبار به مدارس شبانه‌روزی غفلت‌هایی صورت گرفته است بیان داشت: کمک به مدارس شبانه‌روزی در روستاها بسیار مهم‌تر از رساندن راه یا سیستم آبرسانی به آنها است.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه باید آمار افراد جامانده از تحصیل را کاهش دهیم گفت: یکی از راه‌های کاهش افراد جامانده از تحصیل آموزش دادن این افراد در مدارس شبانه‌روزی است.

سالاری با بیان اینکه افراد آموزش‌دیده در مدارس شبانه‌روزی انسان‌های خودساخته هستند اظهار داشت: این افراد می‌توانند تغییر و تحولات زیادی را در جامعه خود به وجود بیاورند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به اینکه معلمان موثرترین قشر در جامعه هستند عنوان داشت: هیچ نهادی همانند آموزش پرورش در جامعه گسترش پیدا نکرده است.

وی با اعلام اینکه باید به دانش آموزان درگیر با مساله کنکور کمک کرد تصریح کرد: برای مبارزه با بی‌سوادی باید کارگروهی از ثبت احوال، آموزش و پرورش، بخشداران، سازمان بهزیستی و کمیته امداد تشکیل شود.

سالاری با بیان اینکه برای مقابله با بی‌سوادی استفاده از دادگاه و مراجع قضایی نمی‌توان مثمرثمر واقع شود خاطرنشان کرد: سازمان‌های اجتماعی همانند بهزیستی و کمیته امداد باید در این مورد مداخله کنند.

استاندار گیلان افزود: هیئت دولت طبق مصوبه‌ای به استانداری‌ها اعلام کرده که کاهش هزینه‌ها را در جلسات همایش‌ها و مسائل مختلف اعمال کنند که اردوهای راهیان نور جزو مسائل هزینه‌ای محسوب شده و استانداری نمی‌تواند در این مورد کمک کند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اعلام اینکه المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای فضای نشاط را در مدارس ایجاد می کند گفت: در طرح "هزار روستا هزار ورزشگاه” باید بر روی ایجاد فضای ورزشی در کنار مدارس تمرکز کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته سایت خبری رویداد گیلان تاریخ انتشار 12آذر 97، کدخبر: 21851، www.rooydadegilan.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین