پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۹۳۱
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری گیلان از سرمایه گذاری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در زمینه گردشگری،تولید صنایع سلولزی و قطعات ماشین آلات در استان خبر داد.

شعار سال: سید محمد احمدی در حاشیه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان املش گفت: با توجه به سیاست هایی که در استان تدوین شده و با توجه به تاکید استاندار گیلان تاکنون درسطح نه شهرستان استان کارگروه رفع موانع تولید تشکیل و ۱۳۸ مصوبه اجرا شده است.

وی افزود: ۲۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش برای رونق تولید شهرستان املش منظور شده و تمهیداتی در این راستا اندیشیده شده است.

معاون اقتصادی استاندار گیلان گفت: در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید و فعال کردن کارگروه اقتصاد مقاومتی، سرمایه گذاری توسط استان در حال انجام است و اهتمام لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

احمدی، از سرمایه گذاری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومانی توسط بخش خصوصی در زمینه گردشگری، صنایع سلولزی و قطعات ماشین آلات در استان خبر داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی رویداد گیلان، تاریخ 14 آذر 97، کد مطلب: 22071: www.rooydadegilan.ir



اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین