پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۱۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۱
جبار کوچکی نژاد ، در رابطه با انتخاب عنوان سال۹۸، اظهار کرد: در این چند سالی که بحث اقتصادی و جنگ اقتصادی مطرح بود مقام معظم رهبری در نامگذاری شعارهای سال بر این موضوع تأکید داشتند و جهت گیری در این رابطه را در بحث اقتصاد مطرح کردند.

شعارسال: جبار کوچکی نژاد ، در رابطه با انتخاب عنوان سال۹۸، اظهار کرد: در این چند سالی که بحث اقتصادی و جنگ اقتصادی مطرح بود مقام معظم رهبری در نامگذاری شعارهای سال بر این موضوع تأکید داشتند و جهت گیری در این رابطه را در بحث اقتصاد مطرح کردند.

وی افزود: رهبر انقلاب سال گذشته شعار حمایت از کالای ایرانی را مطرح کردند و امسال هم رونق تولید را به عنوان شعار سال نامگذاری کردند.

نماینده مردم رشت در مجلس، اقتصاد را از مباحث جدی کشور برشمرد و تصریح کرد: اگر قرار است به اشتغال برسیم و رکود و تورم را از بین ببریم باید به این موضوع توجه شود.

کوچکی نژاد با اشاره به مشکلات اقتصادی استان گیلان نسبت به استان های دیگر، گفت: همه باید در این زمینه تلاش کنند تا اشتغال زایی جدید در حوزه تولید ایجاد شود.

وی بر تقویت شرکت های دانش بنیان به عنوان یکی از عوامل رونق تولید تأکید کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از روند کند رونق تولید در استان گیلان خبر داد و تصریح کرد: تولید در استان گیلان بسیار محدود است.

کوچکی نژاد جهت گیری نسبت به خدمات و گردشگری و سایر بخش ها را از ضرورت های رونق اقتصاد استان دانست و اظهار کرد: نباید از این حوزه غفلت کرد و باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری رویداد گیلان ، تاریخ انتشار : 8 فروردین 98، کد خبر:34117 ،rooydadegilan.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
روند کند به خاطر نبود اعتبارات نبود سرمایه گذاری نبود مدیریت صحیح در جهت توسعه اقتصادی است و تسهیلات اعطایی بانک ها برای ایجاد کسب و کار اندک
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین