پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۹۵۱
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
دکتر سورنا ستاری گفت:استان گیلان از لحاظ نیروی انسانی در حوزه های فرهنگی ،فناوری و علمی از پتانسیل های بالایی برخوردار است اما زیر ساخت های مناسبی از سوی دولت در این استان ایجاد نشده است. با وجود اینکه گیلان از نظر فاصله به پایتخت نزدیک است اما در خصوص زیر ساخت های مناسب برای توسعه فناوری ضعف دارد.

شعار سال: دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در جمع خبرنگاران اظهار داشت : استان گیلان از لحاظ نیروی انسانی در حوزه های فرهنگی ،فناوری و علمی از پتانسیل های بالایی برخوردار است  اما زیر ساخت های مناسبی از سوی دولت در این استان ایجاد نشده است.

وی افزود : با وجود اینکه گیلان از نظر فاصله به پایتخت نزدیک است اما در خصوص زیر ساخت های مناسب  برای توسعه فناوری ضعف دارد.

ستاری با قدردانی از تلاشهای استاندار گیلان در جهت توسعه گفت : انشاالله با همدلی مسوولین استانی و سرمایه گذاری دولت در جهت توسعع استان گام های موثری برداریم.

وی همچنین اضافه کرد : بهره گیری از سرمایه گذاران بخش خصوصی و حمایت از جوانان مستعد برای ایجاد شرکت های دانش بنیان در رشد و توسعه علمی بسیار موثر خواهد بود .

ستاری با ابراز خرسندی از رشد واحدهای فناور در گیلان خاطر نشان کرد : در چند سال اخیر رشد واحدهای فناور در استان و شرکت های دانش بنیان بسیار خوب بوده است اما انتظار و توقع مردم استان از دولت فراتر از این میزان است.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 10 تیر    99، کد خبر:   1022367،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین