پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۷۵۴
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: استعفا نوشته شده است و مراحل آن طی می‌شود و منظور از رسمی نبودن استعفا که مطرح شده، چه چیزی است؟نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: استعفا فرمی است نوشته، ارجاع و مراحل آن طی می‌شود و منظورشان را نمی‌دادنم از اینکه این استعفا رسمی نیست چه چیزی است.

شعار سال: ابوالفضل ابوترابی در واکنش به صحبت‌های تنها نماینده استان اصفهان که استعفای دسته‌جمعی را امضا نکرد، بیان کرد: رسمی نبود استعفا معنی نمی‌دهد، استعفا است.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: استعفا فرمی است نوشته، ارجاع و مراحل آن طی می‌شود و منظورشان را نمی‌دادنم از اینکه این استعفا رسمی نیست چه چیزی است.

وی افزود: افراد استعفا را می‌نویسند، تقدیم می‌کنند و در همه ادارات دنیا اینگونه است.

علی بختیار تنها نماینده استان اصفهان که استعفای دسته‌جمعی را امضا نکرد، طی مصاحبه‌ای اعلام کرده است که استعفای نمایندگان رسمی نبوده است و من این روش‌ها را برای آب اصفهان مؤثر نمی‌دانم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته سایت خبری صاحب نیوز تاریخ انتشار 18 آذر 97، کدخبر: 926254، www.sahebnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین