پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۷۵۰۹۲
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از پس گرفتن بخش عمده ای از معوقات بانکی ۸.۵ هزار میلیارد تومانی یکی از ابر بدهکاران خبر داد.

شعار سالکاظم پالیزدار در جمع دانشجویان دانشگاه شهرکرد گفت: یک ابر بدهکار بانکی 8.5 هزار میلیارد تومان به سیستم بانکی بدهکار است و هیچ کدام از دولت ها موفق به بازپس گیری معوقات از وی نشده بودند اما با هماهنگی سران سه قوه، بخشی از معوقات پس گرفته شد.

وی در پاسخ به دانشجویی که مدعی شد قانون تجارت ایران به روز نیست، افزود: قانون تجارت دچار برخی از نواقص است.بگونه ای که برخی از بدهکاران بانکی با استفاده از ضعف قانونی، در زمان دریافت وام بانکی اعلام ورشکستگی می کنند و پس از اعلام ورشکستگی تمام جرایم بانکی آنان بخشیده می شود.

پالیزدار ادامه داد : همانگونه که رئیس جمهور اعلام کرده هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد و مفاسد اقتصادی در این دولت وجود ندارد. کما اینکه در این دولت دو سه معاون وزیر برکنار و پرونده آنها برای صدور حکم در حال رسیدگی است.دولت در این زمینه به هیچ وجه کوتاه نمی آید و اگر موردی وجود داشته باشد، مانع از برخورد و دستگیری نشده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری بورس پرس، تاریخ انتشار 18 آذر 97، کد مطلب: 110036، www.boursepress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین