پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۹۷
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹
یک کاشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه بهائیت همان اسرائیل و صهیونیست است، گفت: رفتار فائزه هاشمی غیرمعقولانه و چالش برانگیز بود.

شعارسال: حجت‌الاسلام مهدی طائب کارشناس مسائل سیاسی، با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با اعضای فرقه ضاله بهائیت اظهار داشت: به اعتقاد بنده رفتار خانم فائزه هاشمی برای این است که خودش را از انزوایی که با رفتارش ایجاد کرده خارج کند، چراکه رفتارهای او به قدری غلط بوده که هم‌جناحی‌های او نیز این رفتارها را نمی‌پسندند.

طائب ادامه داد: ما شاهد بودیم که هر کجا خانم فائزه هاشمی برای حمایت از کاندیداها رفت، آن افراد رأی نیاوردند، از این رو وی برای خروج از این انزوا دست به رفتارهایی می‌زند که او را مشهور کند، در حالی که بالاترین چالش را برای پدرش ایجاد کرده است.

وی با اشاره به سخنان آیت‌الله مکارم شیرازی درباره لزوم برخورد قضایی با این مسئله خاطرنشان کرد: سخنان آیت‌الله مکارم شیرازی نسبت به موضع‌گیری آقای هاشمی رفسنجانی بسیار قابل تأمل است؛ چراکه ایشان از موضع‌گیری ضعیف پدر خانم فائزه هاشمی گلایه کرد، بنابراین این نکته نیز نشان می‌دهد که مجموعه علما چه نظری در مورد این پدر و دختر دارند.

طائب در ادامه تأکید کرد: بنده رفتار خانم فائزه هاشمی را دارای تحلیل سیاسی نمی‌دانم و معتقدم کار ایشان باید از لحاظ روانی بررسی شود؛ چراکه اقدام اخیر او یک رفتار نامعقول است.

این کاشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه بهائیت همان اسرائیل و صهیونیست است که این خون و نجاست با هیچ آبی پاک نمی‌شود، تصریح کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای ضد انقلاب و معاند از سر درماندگی و برای خروج از انزوا دل به اقدامات فردی بسته‌اند؛ مگر وزن شخصی مانند خانم فائزه هاشمی چقدر است که بتواند جریان بهائیت را مطرح و مشهور کند؟

وی در پایان یادآور شد: رسانه‌های ضد انقلاب به قدری بدبخت شده‌اند که به هر خس و خاشاکی برای نجات خود متمسک می‌شوند.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاريخ انتشار: 30 اردیبهشت 1395، کد خبر: 1079340، www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین