پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۶۶۰
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۳
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تکالیف متقابل مردم و دولت، گفت: جمهوری اسلامی ایران دارای عالی‌ترین و بهترین شکل مردم‌سالاری دینی بوده و هر سال یک انتخابات با بالاترین درصد مشارکت در آن برگزار می‌شود.

شعار سال: محمدرضا پورمحمدی در نشست معاون رئیس جمهور با فعالان حقوق شهروندی آذربایجان شرقی، افزود: این امر نشانگر این است که نظام ما همواره متکی به مردم بوده است.

وی اظهار داشت: مشارکت در همه ابعاد مدیریت کشور در عرصه‌های مختلف هنوز آن‌طور که باید انجام نشده و از 500 سازمان مردم‌نهاد مجوز دار آذربایجان شرقی شاید بیش از 50 نهاد آن‌طور که باید فعالیت ندارداستاندار آذربایجان شرقی یادآوری کرد: اگر اتحادیه‌های صنفی در کشور فعال باشند، در این صورت گروه‌های مردمی می‌توانند از طریق آن ها خواسته‌ها و مشکلات خود را بیان کنند و شاهد اجتماعات غیرقانونی در کشور نخواهیم شد.

پورمحمدی با بیان اینکه مردم حق دارند خواسته‌هایشان را به دولت مطرح کنند، ادامه داد: مردم در برابر دولت و دولت هم در برابر مردم تکالیفی دارند و باید تکالیف خود را انجام دهندوی گفت: اصول حکم‌فرمایی خوب شامل قانون‌گرایی، شفافیت، مسئولیت‌پذیری، اجماع محوری و پاسخگویی است که اگر در جامعه تحقق پیدا کند جامعه توانسته به سمت‌وسوی احراز حقوق شهروندی قدم بردارد.

پورمحمدی افزود: از سال 95 حقوق شهروندی تصویب و ابلاغ شده است و موظف هستیم آن را اجرایی کنیم و باید در این خصوص تلاش‌ها دوچندان شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 1 دی 97، کد مطلب: 790672، www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین