پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
معاون صنایع دستی خراسان جنوبی از عرضه محصولات صنایع دستی استان با بسته‌بندی استاندارد خبر داد.



شعارسال : حسین عباس‌زاده گفت: بسته‌بندی ضرورت یک محصول است که وظیفه معرفی و نگهداری کالا را از تولید تا مصرف بر عهده دارد.

وی ادامه داد: از آنجایی که بسته‌بندی و عرضه مناسب محصول از مهمترین راه‌هایی است که در بازاریابی بهتر و جلب مشتری بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد این معاونت برای دومین بار نسبت به طراحی بسته‌بندی مناسب برای محصولات بومی استان اقدام نمود تا فضای لازم برای حفظ جایگاه صنایع دستی و توسعه و رونق بازار داخلی و خارجی آن فراهم شود.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان ضمن اشاره به اینکه طراحی و تولید بسته‌بندی محصولات حوله‌بافی استان در سنوات قبل انجام شده و مورد استقبال صنعتگران نیز قرار گرفته بود، افزود: خوشبختانه در سال جاری طراحی ساک دستی در 2 سایز متوسط و بزرگ و طراحی بسته‌بندی ویژه محصولات سفالی نیز انجام شد .

عباس‌زاده اظهارامیدواری کرد: در صورت برخورداری از منابع مالی این روند تا پایان سال ادامه پیدا کند و تا زمانی که کلیه محصولات صنایع دستی استان دارای بسته بندی فاخر شوند عرضه محصولات فاقد بسته‌بندی با ساک دستی‌های طراحی شده با نقوش بومی استان و برند خراسان جنوبی انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت پروژه بسته بندی این مهم هر ساله از الویت‌های معاونت صنایع دستی خراسان جنوبی است.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سايت خبرگزاری دانشجویان ایران "ایسنا" استان خراسان جنوبی ، تاریخ انتشار پنجشنبه 23 مهر 1394 ، کد مطلب : 947-10314-5 : www.birjand.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین