پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۲۱
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۲
رئیس حزب کار سوسیالیست مصر پیوستن کشورش به جبهه مقاومت را راه رویارویی این کشور با توطئه‌های غرب خواند و گفت: دشمنان سوریه و آنهایی که خواهان تجزیه این کشور هستند، دشمنان مصر محسوب می‌شوند.

شعار سال: سرلشکر «احمد ادریس»، رئیس حزب کار سوسیالیست مصر و هماهنگ کننده کل فراکسیون ملی «حبا فی مصر»درقاهرهتاکید کرد که مصر به رغم فشارهای داخلی و خارجی با گام‌های استوار و تلاش برای جبران اشتباهات گذشته به سوی پیشرفت در حرکت است.

وی با اشاره به توطئه غربی‌ها برای مقابله با توسعه و ترقی کشورش گفت: غرب می‌خواهد مصر را سرسپرده خود نگه دارد تا ظرفیت‌های آن را تحت سیطره خود داشته باشد و همین امر مصر را به نبرد همزمان در جبهه‌های مختلف سوق داده است.

ادریس گفت: در حالی که ارتش مصر در حال مبارزه با تروریسم در صحرای سینا  و دیگر مناطق مصر است در جنگی دیپلماتیک با غربی‌ها به سرمی‌برد که در آن از همه برگه‌های برنده خود همچون عضویت در شورای امنیت و تداوم سازندگی و پیشرفت این کشور استفاده می‌کند.

این مقام مصری با اشاره به افتتاح پروژه‌های مهم و متعددی در مصر طی مدت اخیر گفت: مصر تلاش می‌کند با کاهش وابستگی خود به غرب بر اقتصاد خود در همه زمینه‌ها اتکا کند.

ادریس افزود: افتتاح نیروگاه‌های تولید برق بحران قطعی جریان برق در این کشور را که از سال‌های 2008 تا 2014 خسارات سنگینی را به این کشور وارد کرده و موجب بسته شدن چندین کارخانه شده بود، پایان داد.

سیاستمدار مصری با تاکید بر ضرورت موضع‌گیری شفاف مصر در برابر توطئه‌های غرب گفت: مصر نباید به زیان منافع ملی خود قصد راضی کردن همه کشورها را داشته باشد.

ادریس پیوستن به جبهه مقاومت را راه اصلی رویارویی با توطئه ائتلاف آمریکایی علیه همه منطقه دانست و گفت: طبیعی است که دشمنان سوریه که به دنبال تجزیه این کشور هستند دشمن مصر محسوب می‌شوند، حتی اگر آشکارا این سخن را به زبان نیاورند.

وی افزود: آنهایی که در کنار سوریه هستند و با تجزیه این کشور مخالفت می‌کنند، دوستان واقعی مصر هستند بنابراین دولت قاهره نیز باید به جبهه سوریه ملحق شود که جبهه حق در برابر توطئه‌ها برای تجزیه منطقه است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 1 خرداد1395، کد مطلب: -:www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین