پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۵۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن گفت: پروژه مسکن مهر که از سال۸۶ کلید خورده است شامل دو میلیون و دویست هزار واحد بود که تا کنون یک میلیون و هفتصد و بیست و چهار هزار واحد از آن تحویل شده است.

شعارسال: احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن عصر روز چهارشنبه در جلسه شورای مسکن استان مرکزی گفت: پروژه مسکن مهر که از سال۸۶ کلید خورده است شامل دو میلیون و دویست هزار واحد بود که تا کنون یک میلیون و هفتصد و بیست و چهار هزار واحد از آن تحویل شده است.

وی افزود: از کل واحدهای تحویل شده یک میلیون و نود هزار واحد سهمی است که دولت کنونی علارغم تمام مشکلات و تنگناهای اقتصادی، در ساخت،تکمیل، محوطه سازی و خدمات زیربنایی آن دخیل بوده است.

مهر آبادی در خصوص مابقی واحدها عنوان کرد: در حال حاضر ساخت۲۶۰هزار واحد نیز به اتمام رسیده و تنها منتظر انشعابات و خدمات مشابه است تا به شهروندان تحویل شود .

وی با اشاره به اینکه سالیان درازی است که مردم منتظرند تا خانه های خود را تحویل بگیرند اظهار کرد : تا کنون کار مسکن مهر در چهار استان یزد،چهارمحال بختیاری، زنجان و قم به اتمام رسیده است و امید است مابقی استان ها نیز تا پایان سال ۹۸ پرونده این پروژه ها را ببندند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید به پیشرفت قابل توجه مسکن مهر در استان مرکزی گفت: باپیشرفت قابل توجهی که استان مرکزی در این حوزه داشته، امید است تا پایان امسال جشن اتمام پروڗه مسکن مهر را برگزار کند.

وی افزود: با حضور در استانهای مختلف درخصوص به اتمام رساندن مسکن مهر در آنها تصمیم گیری میکنیم و انتظار داریم که استان ها به تعهدات خود عمل کنند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری دیار آفتاب ،تاریخ انتشار:5 دی 97، کدخبر:48791 www.diyareaftab.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
0
0
گوشمان پر است از این وعده وعید ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین