پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۷۰۷
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰
درحالیکه وزیر صنعت و خودروسازان عنوان کرده بودند تولید خودرو افزایش پیدا کرده،بنابر آمار ارائه شده ازسوی خودروسازان، ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا (شامل سایپا و پارس‌خودرو) در مجموع طی آذر امسال ۳۷ هزار و ۸۱۱ دستگاه انواع محصول را به تولید رسانده‌اند تا در مقایسه با ماه قبل از آن، حدود ۲۴ درصد کاهش را تجربه کنند.

شعارسال: درحالیکه وزیر صنعت و خودروسازان عنوان کرده بودند تولید خودرو افزایش پیدا کرده، آمار آذرماه نشان می‌دهد تیراژ به روند نزولی خود ادامه داده و افت کرده است.

بنابر آمار ارائه شده ازسوی خودروسازان، ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا (شامل سایپا و پارس‌خودرو) در مجموع طی آذر امسال ۳۷ هزار و ۸۱۱ دستگاه انواع محصول را به تولید رسانده‌اند تا در مقایسه با ماه قبل از آن، حدود ۲۴ درصد کاهش را تجربه کنند.

در این بین، ایران خودرویی‌ها ۲۱ هزار و ۱۱۲ دستگاه انواع محصول را در سومین ماه پاییز به تولید رسانده‌اند بنابراین نسبت به آبان، ۷/ ۳ درصد کاهش تولید را به خود می‌بینند.

سایپا نیز که در آذر ۱۱ هزار و ۴۹۰ دستگاه محصول را تولید کرده، کاهشی ۵/ ۴۳درصدی را به ثبت رسانده است.

در نهایت پارس خودرویی‌ها هم با تیراژی ۵ هزار و ۲۰۹ دستگاهی در آذر، کاهشی ۳۱ درصدی را نسبت به آبان تجربه کرده‌اند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته سایت خبری شهر خبر ، تاریخ انتشار :7 دی 97، کدخبر:154598592029926 www.shahrekhabar.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین