پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۲۸۳
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
طبق آخرین آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تا نهم دی ماه جاری تعداد 62 هزار و 481 سیم کارت شخصی تاکنون به دلیل سوء استفاده از این امکان شخصی برای ارسال پیامک انبوه و ایجاد مزاحمت برای مشترکان موبایل قطع شده است.
شعارسال : 62 هزار و 481 سیم کارت شخصی به دلیل ارسال پیامک انبوه مزاحم قطع شد. این سیم‌کارت‌ها بدون نیاز به شاکی شخصی و بدون توجه به محتوای پیامک توسط رگولاتوری مسدود می شوند.
 طبق آخرین آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی  تا نهم دی ماه جاری تعداد 62 هزار و 481 سیم کارت شخصی تاکنون به دلیل سوء استفاده از این امکان شخصی برای ارسال پیامک انبوه و ایجاد مزاحمت برای مشترکان موبایل قطع شده است.
پیش از این مجید حقی معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری گفته بود: سیم‌کارت‌های شخصی که در تعداد 100 یا 200 پیامک را ارسال کنند در حکم ارسال کننده پیامک انبوه مزاحم تلقی شده و بدون نیاز به شکایت مشترکان و بدون توجه به محتوای پیامک توسط رگولاتوری قطع می شوند.
به استناد آمار رگولاتوری در حال حاضر تعداد مشترکان تلفن همراه 91 میلیون و 824 هزار و 535 نفر و ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور 111 درصد است.

شعارسال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 10دی 1397، کدخبر : 13971009001298،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین