پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۸۱۷
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
خلیل بزرگی به پیشنهاد یدالله رحمانی سرپرست استانداری فارس و با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار شهرستان اقلید منصوب شد.

شعار سال: در آیین تودیع و معارفه فرماندار اقلید، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: شرایط جامعه امروز ما شرایط ویژه ای است، گرانی وجود دارد و شدید ترین تحریم های تاریخ علیه ایران وضع شده است که رفع مشکلات آن مدیریت و اهتمام ویژه ای می طلبد.
سید احمد احمدی زاده افزود: نظارت و کنترل بر بازار بخش مهمی از کار است و مدیران با جدیت بیشتر این مهم را دنبال کنند و
برای این هدف، ستادی همسان با ستاد استان در اقلید تشکیل شود و مشکلات را رصد کند.
وی ادامه داد : امروز تهدید داریم ولی مشکل امنیتی خاصی وجود ندارد، مدیریت صحیح در استان فارس سبب شد کوچکترین ضرب و جرحی بر معترضان وقایع پارسال حادث نشود که این نشانه درایت نیروهای انتظامی امنیتی استان است.
در این مراسم، نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی گفت:امروز، دوره اینکه هر مسئولی همه چیز را برای خودش بخواهد تمام شده است، متاسفانه هنوز سوداگران اقتصادی با فعالیت‌های مخرب در جامعه وجود دارند و راه مقابله با آنان همدلی بین مردم و دولت است.
سید حسین افضلی خطاب به مردم گفت: هر زمان که احساس کردید بایستی قانونی وضع شود که مشکلاتی را حل کند حتما از مجلس مطالبه کنید.
وی با اشاره به خدمات سابق خلیل بزرگی افزود: کسی که در شهر خودش بیش از 20 سال خدمت بدون حاشیه انجام داده است یک سرمایه ارزشمند برای جامعه خویش است.
فرماندار جدید شهرستان اقلید نیز گفت: خود را مکلف به اجرای سیاست‌های دولت می‌دانم و پایبندی به قانون در اولویت های کاری بنده است.
خلیل بزرگی ادامه داد :حضور در بین مردم، مشاوره با افراد صاحب‌نظر و دلسوز، کمک به اشتغال و سرمایه گذاری و همچنین تلاش برای ایجاد اتحاد و همدلی بیشتر بین مردم از اهداف دیگر بنده در راه خدمت به مردم شهرستان اقلید است.
خلیل بزرگی پیش از این معاون فرماندار شهرستان اقلید بود.
در آیین یاد شده که شنبه برگزار شد با قدردانی از صالح مشتاقی لار، خلیل بزرگی به عنوان فرماندار جدید معرفی شد.
شهرستان اقلید در فاصله 275 کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 9 دی 97، کد مطلب: 83151881:www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین