پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۸۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۴
استاندار کرمان اظهار داشت: استفاده از بنگاه‌های اقتصادی استان برای سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف استان و مدیریت و برنامه‌ریزی و توسعه استان مبحث مهم و مورد قبول همه است.

شعارسال: محمدجواد فدایی استاندار کرمان امروز در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان قلعه‌گنج اظهار داشت: استفاده از بنگاه‌های اقتصادی استان برای سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف استان و مدیریت و برنامه‌ریزی و توسه استان مبحث مهم و مورد قبول همه است.

وی ادامه داد: مدتی در دوران سرپرستی استانداری کرمان وقفه مختصری در بعضی کارها ایجاد شد، اما از این به بعد با کمک هم فعالانه برنامه‌های توسعه‌ای مناطق مختلف استان را که در برنامه دولت است دنبال می‌کنیم.

فدایی افزود: در سفرهای شهرستانی که خواهیم داشت به موازات کارهای معین‌های اقتصادی، برش شهرستانی برنامه ششم توسعه را هم دنبال می‌کنیم تا برنامه ششم و معین‌های اقتصادی به موازات هم و مستمر دنبال شوند.

استاندار کرمان از تعیین تکلیف معین‌های اقتصادی که فعالیت ندارند یا برنامه‌های خود را دنبال نمی‌کنند، خبر داد و ابراز داشت: معین‌های اقتصادی که عملکرد خوب و یا برنامه‌ای نداشتند، جایگزین می‌شوند.

وی بر همکاری کامل دستگاه‌های اجرایی با معین‌های اقتصادی جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌‌های مدنظر تاکید کرد و گفت: از سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان نیز خواسته‌ایم تا ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در این زمینه داشته باشند.

فدایی اظهار داشت: پیگیری، نظارت‌ها و بررسی فعالیت‌های معین‌های اقتصادی استان توسط معاونت‌های استانداری دنبال می‌شود.

استاندار کرمان در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی قلعه‌گنج از ساخت و تجهیز بیمارستان چاه‌دادخدای این شهرستان با همکاری استان و معین اقتصادی خبر داد و گفت: در خصوص آزمایشگاه رمشک نیز فضا توسط دانشگاه علوم پزشکی جیرفت آماده و از سوی معین اقتصادی تجهیز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای مرکز جامع سلامت شهرستان قلعه‌گنج نیز به هر میزان که مقدور است از سوی معین اقتصادی کمک صورت می‌گیرد.

سفر نوبخت طی هفته آینده به کرمان

حمید ملانوری سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان در این نشست از سفر نوبخت طی هفته آینده به استان کرمان خبر داد و گفت: این سفر ویژه جنوب استان انجام خواهد شد و لازم است که دستگاه‌های اجرایی نیازهای منطقه از جمله برق، آب و ... در پروژه‌های اقتصادی را احصا و در این سفر گزارش آن را ارائه دهند.

وی با اشاره به شیوه مدیریتی که در شهرستان نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه‌گنج به کار گرفته شده است، گفت: آنچه در قلعه‌گنج رخ داد، موجب شد نمونه آن از سوی رهبری مورد تایید قرار گیرد و سایر استان‌ها نیز از آن الگو بگیرند.

ملانوری استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در توانمندسازی مناطق و محلات و مردم را برشمرد و ابراز داشت: با وجود همه مشکلات اقتصادی که در کشور داشتیم، اما ظرفیت‌ بخش خصوصی در استان کرمان نمود جدی به خود گرفته است.

وی به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره داشت و عنوان کرد: در حال حاضر 133 پروژه قابل افتتاح در بخش صنعت، معدن، کشاورزی، خدمات و زیرساختی داریم که 5 هزار شغل ایجاد کرده‌اند و بیش از 81 هزار میلیارد ریال پروژه است.

51 روستای شهرستان قلعه‌گنج فاقد آب شرب

مدیرکل آب و فاضلاب روستایی استان کرمان اظهار داشت: 51 روستای شهرستان قلعه‌گنج فاقد آب شرب و 91 روستای این شهرستان با مشکل کمبود آب شرب مواجه هستند.

وی با بیان اینکه هیچگونه آب پایداری در قلعه‌گنج نیست و سال جاری 16 حلقه چاه در شهرستان حفر شده است، ابراز داشت: با توجه به اینکه امسال هیچگونه بارندگی در منطقه نداشتیم، تابستان آینده به هیچ عنوان نمی‌توانیم جوابگوی آب روستایی شهرستان باشیم.

امام جمعه قلعه‌گنج گفت: با توجه به وسعت شهرستان، می‌طلبد که استقرار ادارات در بخش‌های این شهرستان داشته باشیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 12دی 1397 ، کدخبر:13971012000843 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
تو چه عصری داریم زندگی میکنیم که هنوز اکثر روستاهای کشور ما مشکل آب دارن آب شرب ندارن اصلا آب ندارن و کمبود آب باعث انواع بیماری ها در بین مردم میشه ما در حال پیشرفتیم الان؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین