پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۵۶۶
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان از جمع آوری ادوات غیر مجاز صید به روش پره در خوریات و سواحل شرق شهرستان جاسک در راستای مبارزه با صید غیر مجاز خبرداد.

شعار سال: محمد جوانمرد با بیان اینکه شهرستان جاسک بالغ بر چهار هزار و ۴۷۰ نفر صیاد و بیش از ۷۸۰ فروند شناور صیادی توانسته حدود ۱۵ درصد از صید استان را به خود اختصاص دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه نارضایتی هایی از سوی مردم و شیلات منطقه شهر جاسک از روش غیر مجاز صید پره به شیلات هرمزگان اعلام شده بود گفت: خوشبختانه با حمایت مدیر کل محترم و با مشارکت یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان و جامعه صیادی جاسک با محوریت شیلات هرمزگان از این روش صید جلوگیری به عمل آمد.

جوانمرد گفت: صید پره یا تور گستر یکی از قدیمی ترین روش های صید در آب های شمال کشور است که با وجود عدم سازگاری با آبزیان شهرستان جاسک و شرایط جوی منطقه (محل انجام صید پره در شرق جاسک که با توجه به مهاجرت، تخم ریزی و رشد آبزیان در این منطقه از اهمیت ویژه ای در حفظ ذخایر برخوردار است ) توسط برخی افراد سود جود در این منطقه انجام می شد که خوشبختانه ببا پیگیری های شیلات هرمزگان به موقع با عوامل آن برخورد و روش این صید تحت کنترل قرار گرفته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 13 دی 97، کد مطلب: 4503150، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین