پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۱۸۱۱۵۴
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶
علی اکبر خراسانی پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه جلسه برنامه ریزی برای احداث خطوط ریلی و مترو شهرستان های استان تهران در جمع خبرنگاران با بیان این که استانداری تهران دغدغه کاهش میزان ورود خودرو به شهر تهران را دارد، گفت: نمی توان مطالعات ترافیکی شهر تهران را جدا از استان تهران در نظر گرفت.

شعارسال: علی اکبر خراسانی پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه جلسه برنامه ریزی برای احداث خطوط ریلی و مترو شهرستان های استان تهران در جمع خبرنگاران با بیان این که استانداری تهران دغدغه کاهش میزان ورود خودرو به شهر تهران را دارد، گفت: نمی توان مطالعات ترافیکی شهر تهران را جدا از استان تهران در نظر گرفت.

وی ادامه داد: راه اندازی قطار حومه ای در استان تهران حجم خودروهای ورودی به شهر تهران را کاهش می دهد و این امر تاثیر بسزایی روی ترافیک شهر تهران دارد، نباید به ترافیک تهران نگاه تک بعدی داشت.

مدیرکل فنی و عمرانی استانداری تهران خواستار بازنگری کارشناسان مترو تهران در طرح های در دست اقدام شد و گفت: در مدت یک هفته شهرداران و فرمانداری های استان نیز نقطه نظرات خود را برای تصمیم گیری اعلام کنند، در حال حاضر پروژه خط مترو «واوان» ۸ درصد پیشرفت داشته است.

وی افزود: برای راه اندازی ایستگاه مترو واوان تا ۳۵ میلیارد تومان هزینه برآورد شده است، باید از خط مترو استفاده بهینه در جهت پوشش «واوان» ، « صالحیه» و شهرهای اطراف کرد و نیز تمهیداتی برای تسهیل تردد کارگران در شهرک های صنعتی اطراف در « شریف آباد» ، « حسن آباد» و نیز رباط کریم از طریق مترو و قطار حومه ای فراهم کرد.

خراسانی گفت: باید از پتانسیل مترو تهران به سمت فرودگاه حضرت امام(ره) استفاده بهینه شود، در حال حاضر زیرساخت ها ایجاد شده، اما متاسفانه بهره برداری صحیح و در حد انتظار انجام نشده و این در حالی است که روزانه بیش از یک هزار و ۲۰۰ مسافر در این بخش جابه جامی شوند، می بایست اتصال خط مترو فرودگاه حضرت امام(ره) تاپرند پیگیری شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تهران رویداد ، تاریخ انتشار: 18دی 1397 ، کدخبر:30282،www.tehranruydad.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین