پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۴۷۶
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۰
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی در نشست سراسری مدیران کل ستادی و استانی، پیشگیری از تخلفات را رویکرد جدید سازمان برای احقاق حقوق مردم و افزایش اثرگذاری سازمان برشمرد.

شعارسال: محمد بارانی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان در نشست سراسری مدیران کل ستادی و استانی در مورد جرم شناسی انتقادی گفت: این نوع جرم شناسی معتقد است همواره در هر نقشی که عمل می کنیم رصد کنیم و ببینیم مجموعه در راستای اهداف گام بر می دارد یا اینکه تبدیل به یک ربات بدون انعطاف شده اید.

وی افزود: وقتی هدف سالم سازی فضای کسب و کار است پس باید نظارت کنیم تا از این مسیر خارج نشویم.

بارانی تصریح کرد: داشتن تعداد جلسات بالا نشانگر عدم پاسخگویی یک سازمان است و در سازمان به دنبال کاهش تعداد جلسات و افزایش پاسخگویی به مردم هستیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در بحث پیشگیری اقدامات موثری صورت گرفته و اگرچه موضوع پیشگیری افق تازه سازمان در ارائه خدمات به مردم است اما اقدامات خوبی همچون هماهنگی انجام تعهدات برخی شرکت های خودرو سازی انجام شده است.

بارانی اظهار داشت: مدیران کل ستادی و به ویژه استانی در همراهی اجرای طرح های پیشگیرانه که اثرگذاری بسیاری در افزایش رضایت مردمی داشته است؛ تلاش زیادی کرده اند و نتیجه این تلاش ها اثربخشی سازمان در احقاق حقوق مردم است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:19 دی 1397 ، کدخبر:13971019000768 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین