پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۸۱۸۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۳
رئیس پیشین شورای شهر تهران شهادت طلبی را اصلی‌ترین سلاح رزمندگان ایرانی در طول هشت سال دفاع مقدس دانست.

شعارسال: مهدی چمران شب گذشته در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای خیابان‌ شهید ظهیری و شهید حدادفر تبریز که در مسجد قالیچیلر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای چهار و پنج، اظهار داشت: همه انقلاب‌های روی زمین با جنگ به پیروزی رسیدند، اما ما با سلاح شهادت به پیروزی رسیدیم. ما با برنده‌ترین سلاح‌ها به مقابله با نظام طاغوت پرداختیم. امام می‌فرمود ارتش از ماست و این نیروها فرزندان ما هستند.

وی افزود: سه روز قبل از 17 شهریور 57، نماز عید فطر در تهران برگزار شد و بعد از آن شعار «استقلال، آزادی، حکومت اسلامی» را برای اولین بار سر دادیم. بعد از نماز هم روی اسلحه‌های نیروهای نظامی گل گذاشتیم و ارتش به ما پیوست، چون سلاح ما شهادت بود.

رئیس پیشین شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در جنگ 33 روزه لبنان هم حزب‌الله با سلاح شهادت مقابل رژیم اشغالگر قدس ایستاد و ارتش مجهز آنها را نابود کرد. راه پیروزی، دفاع مقدس است. چراکه بچه‌های ما از چیزی نمی‌ترسیدند.

چمران ادامه داد: حالا می‌فهمیم که چرا دشمن با شهادت طلبی ما دشمنی دارد. همه اینها به خاطر این است که تا وقتی که به سلاح شهادت مجهز باشیم، کسی نمی‌تواند بر ما پیروز شویم. ما باید سلاح تهیه کنیم و بهترین آنها را بسازیم.

رئیس پیشین شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه دشمن هم سلاح‌های پیشرفته‌تر از سلاح‌های ما را دارد گفت: تا زمانی که به سلاح شهادت مجهز نباشیم، انواع سلاح‌های گرم و سرد فایده‌ای ندارد.

وی با اشاره به حمایت کشورهای مختلف از رژیم بعثی در طول هشت سال دفاع مقدس، یادآور شد: ما با صدام نمی‌جنگیدیم، با دنیای استکبار می‌جنگیدیم. عراق مدرن‌ترین تانک‌ها و هواپیماهای آن مقطع را در اختیار داشت. با این حال ما پیروز شدیم. بعد از ما، لبنان، غزه، عراق و سوریه هم به پیروزی رسید.

برادر شهید مصطفی چمران، خطاب به خانواده شهدا گفت: قدر شهدای‌تان را بدانید. آنها دنیای استکبار را به ستوه آوردند که از ترس همین شهادت، آمریکا از سوریه فرار می‌کند. ملت ما اگر این روحیه شهادت طلبی را حفظ کند، با اتکا به خداوند و رهبر انقلاب، هیچ قدرتی در مقابل‌مان نمی‌تواند بایستد.

رئیس پیشین شورای شهر تهران تصریح کرد: ما اگر جایی شکست خوردیم، نادانی خودمان بود. مردکی پیدا شده که به شهید فهمیده می‌تازد. ما حسین فهمیده‌ها داشته‌ایم، اما بعضی‌ها اصل فلسفه شهادت‌طلبی و مقاومت‌مان را زیر سوال می‌برند. نفری که به دنبال فلسفه الهی و زندگی ساده حضرت امام و مقام معظم رهبری باشد، از بیت‌المال دزدی نمی‌کند.

وی عنوان کرد: ما با مذاکره به جایی نخواهیم رسید و از راه شهدا و امام راحل با اقتدار تمام دفاع می‌کنیم. این وظیفه ماست و هر کس آن را بشنود، تحسین می‌کند. ما با اتکا به نیروی خودمان، پیروز می‌شویم. الان به پشت مرزهای اسرائیل رسیدیم، مسئولان نهراسند و بدانند اگر به مردم اتکا کنند، پیروز هستیم. ما تجربه برجام را هم داشتیم، دیگر چه می‌خواهیم ببینیم؟!

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 21دی1397 ، کدخبر: 1920174: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
سلاح الان ما چیه اقای چمران ؟ اون خون هایی که ریخت چه نتیجه ای داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین