پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۲۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
نماینده اصفهان با بیان اینکه مردم به شیوه و روش مسئولان نگاه می‌کنند، گفت: اگر از اشرافی گری پرهیز نشود بطور طبیعی مردم هم به آن سمت حرکت خواهد کرد لذا این هشدار رهبری؛ هشدار جدی است که هر فرد مسئول باید رعایت کند.

شعارسال: حجت الاسلام احمد سالک پیرامون صحبت های روز گذشته رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرهیز از اشرافی گری و آفت بودن این امر برای جامعه اظهار کرد: یکی از آفت های انقلابی و حکومتی گرایش مسئولان به اشرافی گری و تجملات دنیاو به بیان دیگر دنیا طلبی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر این موضوع که ابتدا اندیشه و فکر است و با تکیه به موقعیت و جایگاه تبدیل به قدرت می شود و رشد قدرت و وسوسه های شیطانی، انسان را به سمت دنیا طلبی و دنیا پرستی و طمع نسبت به اموال جامعه می برد.

وی با اشاره به اثرات اشرافی گری در جامعه، افزود: اشرافی‌گری باعث می‌شود بین مسئولان و مردم فاصله بیفتد و موجب فساد می شود و ده ها آثار آسیب دیگری رل دنبال خواهد داشت.

سالک عنوان کرد: هشداری که دیروز مقام معظم رهبری در پرهیز از اشرافی گری فرمودند در حقیقت بیان آیات و روایاتی است که در این زمینه به ما رسیده است.

احمد سالک با اشاره به نامه ۲۱ نهج البلاغه، بیان کرد: این نکته مهمی است که حضرت علی (ع) مدام به مسئولان پرهیز از اشرافی گری را هشدار می‌دادند و این هشدار را مقام معظم رهبری و حضرت امام به مسئولان حکومتی هم می دهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنابراین مسئولان و مدیران و کسانی که در راس امور حاکمیتی هستند باید به عنوان یک واجب از انواع مختلف دنیا طلبی و اشرافی گری پرهیز کنند.

سالک با بیان اینکه مردم به شیوه و روش مسئولان نگاه می‌کنند،خاطرنشان کرد: اگر از اشرافی گری پرهیز نشود بطور طبیعی مردم هم به آن سمت حرکت خواهد کرد لذا این هشدار؛ هشدار جدی رهبری است که هر فرد مسئول باید رعایت کند.

احمد سالک همچنین گفت: رسالت هر انقلاب استفاده از جوانان است؛ قانون منع استفاده از بازنشسته ها تصویب و اجرا شد و هدف اصلی از اجرای قانون بازنشستگان به کارگیری جوانان تحصیل کرده و متعهد و انسان‌های فرهیخته ای بود که که در راس مدیریت جامعه قرار بگیرند و فعالیت شان را شروع کنند.

وی افزود: این توصیه های مقام معظم رهبری فقط در دیروز مطرح نشد و در جلسات مختلفی متذکر شدند و دولت و مجلس باید بستر استفاده از نسل جوان را فراهم کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صاحب نیوز، تاریخ انتشار: 20دی1397 ، کدخبر: 930829 : www.sahebnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
0
پرهیزاز اشرافی گری فقط برای مردم است آقازاده ها و فرزندان مدیران اشرافی گری و لاکچری زندگی کنند اشکال نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین