پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۶۹۳
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته وزیر خارجه این کشور در سفر به ریاض با مقام‌های سعودی دیدار و با آنها درباره مسائل مختلف منطقه‌ای از جمله ایران گفت‌وگو کرده است.

شعار سال: «رابرت پالادینو»، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای تصریح کرد «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا در دیدار با مقام های سعودی با آنها درباره مسائل مختلف از جمله ایران، روسیه و یمن گفت وگو کرده است.

مقام آمریکایی تصریح کرده پامپئو در ریاض با «عادل الجبیر»، وزیر مشاور در امور خارجی عربستان سعودی و «سلمان بن عبدالعزیز»، سفیر عربستان سعودی در آمریکا دیدار گفت وگو کرده است. در این بیانیه آمده است: «پامپئو و وزیر مشاور سعودی درباره مسائل مهم منطقه ای شامل ایران، سوریه، یمن، لبنان، لیبی و افغانستان گفت وگو کردند.»

طبق این بیانیه، مقام های آمریکا و سعودی در خصوصاهمیت ادامه پیشرفت ها در مسئله یمن برای دستیابی به صلح و پایان دادن به جنگ در این کشور توافق کرده اند.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته پامپئو و الجبیر درباره «ضرورت ادامه تلاش های منطقه ای برای مقابله با فعالیت های مخرب ایران» نیز گفت وگو کرده اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نسیم آنلاین، تاریخ 24 دی 97، کد مطلب: 2302666:www.nasimonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین