پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۸۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: با دولت و مجلس رایزنی کردیم تا مستمری مددجویان کمیته امداد در سال ۹۸ همانند کارمندان دولت ۲۰ درصد افزایش پیدا کند.
شعار سال: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: با دولت و مجلس رایزنی کردیم تا مستمری مددجویان کمیته امداد در سال ۹۸ همانند کارمندان دولت ۲۰ درصد افزایش پیدا کند.

سید پرویز فتاح در خصوص افزایش اعتبار کمیته امداد امام خمینی(ره) در بودجه سال آینده گفت: ردیف اصلی بودجه کمیته امداد امام خمینی(ره) مانند سایر دستگاه‌های دولتی در سال ۹۸ با افزایش ۱۲ درصدی روبه‌رو است که برای افزایش برخی بخش‌ها جلسات متعددی برگزار کردیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: انتظار ما این است که مستمری مددجویان در بودجه سال آینده مانند حقوق کارمندان دولت ۲۰ درصد اضافه شود، البته همه در دولت از شخص رئیس جمهور و معاون اول این افزایش را قبول دارند ولی متأسفانه اقدام نشده است که امیدوارم ان‌شاءالله در مجلس اضافه شود.

وی با اشاره به نوسانات قیمت ارز  در ماه‌های گذشته و تحولات نامساعد اقتصادی در کشور اظهار کرد: در طی این چندماه گذشته و در بحران اقتصادی تابستان اخیر بیش از ۶۲۰ هزار خانواده به مجموعه کمیته امداد اضافه شده و تحت حمایت این نهاد قرار گرفتند و از محل تبصره ۱۴ مستمری می‌گیرند.

فتاح اضافه کرد: البته پرداخت مستمری به این ۶۲۰ هزار خانوار موقتی بوده و قرار است تنها در مدت ۶ ماه مستمری بگیرند تا ببینیم بعداً چه شرایطی برای آنان پیش می‌آید؛ امیدواریم شرایط اقتصادی کشور مساعد شود تا بسیاری از مشکلات این افراد حل شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد، تاریخ انتشار: 26 دی 1397، کدخبر: 352316 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
0
0
20 درصد افزایش مستمری وقتی تورم 100 درصدی شده، ینی مددجویان سال آینده در فقر مطلق باید زندگی کنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
0
0
با سلام خدمت مهندس فتاح ریس کمیته امام خمینی الان به لطف دولتمردان و چهل سالگی انقلاب کارمندان وبازنشستگان از همه بدبختر بازنشستگان ارتش قهرمان جمهوری اسلامی 99درصد زیر خط فقر و 50درصد انان زیر خط فقر مطلق زندگی میکنند احتمال دارد این قشر ایثارگر تحت پوشش کمیته امام قرار بگیرند جناب مهندس فتاح مشکلاشان خیلی زیادتر شده با امدن بازنشستگان لشگری
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین