پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۸۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان در گزارشی فاش کرد ترامپ به رسمیت شناختن رهبر مخالفان دولت قانونی ونزوئلا را به عنوان رئیس‌جمهور این کشور بررسی می‌کند.
شعار سال :  شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان در گزارشی به نقل از سه منبع آگاه، فاش کرد دونالد ترامپ به رسمیت شناختن «خوان گوایدو»، رهبر مخالفان دولت قانونی ونزوئلا، را به عنوان رئیس‌جمهور این کشور بررسی می‌کند.
ترامپ در حالی احتمال این اقدام مداخله‌جویانه در امور داخلی ونزوئلا را بررسی می کند که نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور منتخب ونزوئلا، بیستم دی ماه پس از ادای سوگند در دیوان عالی این کشور، به طور رسمی دور دوم ریاست جمهوری خود را آغاز کرد.
آمریکا اعلام کرده است نتایج انتخابات اخیر ریاست جمهوری ونزوئلا را به رسمیت نمی‌شناسد. ترامپ پس از اعلام نتایج این رقابت ها، در بیانیه‌ای اظهار کرد: «ما از مادورو می خواهیم دموکراسی را بازگرداند، انتخابات آزاد و عادلانه برگزار کند، تمامی زندانیان سیاسی را به صورت فوری و بدون قید و شرط آزاد سازد و به محرومیت اقتصادی مردم ونزوئلا پایان دهد».
در ادامه گزارش سی ان ان به نقل از دو منبع آگاه آمده است دولت ترامپ همچنین وضع شدیدترین تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را بررسی می کند و به دنبال تحریم کامل این کشور در بخش صادرات نفت است.

شعار سال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار : 26 دی 1397،کدخبر: 6798556،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
0
0
به قول یک بزرگی، ترامپ هم با همه دنیا خودش رو بد کرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین