پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۸۹۷
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از عملیاتی شدن سایت ۵۲ هزار تنی بانکرینگ قشم تا یک ماه آینده خبر داد.
شعارسال: محمد سعیدی با بیان این‌که کشتیرانی به‌عنوان متولی که در انواع صنایع دریایی کشور حضور دارد در حال توسعه بانکرینگ است، اظهار کرد:‌ در این راستا نیازمند همکاری بیشتر وزارت نفت هستیم، نباید محصولات و فرآورده‌های نفتی به امارات برود و شناورهای ایرانی بخواهند سوخت خود را از مخازن این کشور تامین کنند.

وی با تاکید بر این‌که ایران تامین کننده است و صنعت بانکرینگ دارد، افزود: دولت، وزارت نفت و سازمان بنادرو دریانوردی باید کمک کنند تا این صنعت سوداور و اشتغالزا توسعه یابد.

وی ادامه داد: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران دو مجموعه بانکرینگ در بندرعباس و قشم دارد که سایت قشم از یک ماه آینده وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که هر کدام از این سایت‌ها 52 هزار تن ظرفیت دارند، گفت: این سایت‌ها ظرفیت‌های جدیدی برای کشور ایجاد می‌کند و می‌توانیم به شناورهای ایرانی از مخازن و بانکرینگ ایرانی خدمات‌رسانی کنیم.

سعیدی پیش‌تر درباره صنعت بانکرینگبا بیان این‌که 42 درصد هزینه‌های کشتی مربوط به سوخت است، گفته بود: «اگر زیرساخت مناسب سوخت‌رسانی در کشور را فراهم کنیم کشتی‌ها به‌جای انحراف 130مایلی برای رفتن به فجیره، با 5 تا 7 دلار ارزان‌تر در هر تن در سایت‌های سوخت‌رسانی ایران تأمین سوخت می‌کنند، مسئله‌ای که باعث ایجاد ارزش افزوده و اشتغال‌زایی سالم برای مردم ایران می‌شود.»

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 26 دی 1397 ، کدخبر: 1924173 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین