پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۰۸۵
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳
علی یحیایی گفت: عملیات نجات با پیدا شدن شش کوهنورد تهرانی و پیکر بی جان یکی از آنها در ارتفاعات ایوانکی به پایان رسید.

شعار سال: علی یحیایی گفت: عملیات نجات با پیدا شدن شش کوهنورد تهرانی و پیکر بی جان یکی از آنها در ارتفاعات ایوانکی به پایان رسید.

کوهنوردان تهرانی در ارتفاعات ایوانکی گرمسار پیدا شدندعلی یحیایی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،گفت: یک گروه هفت نفره کوهنوردان تهرانی برای صعود به کوه قرمز به روستای شورقاضی بخش ایوانکی شهرستان گرمسار آمده بودند که مسیر را گم کردند.

وی افزود: پس از جستجوهای تخصصی، مشخص شد شش نفر از کوهنوردان زنده اند و متاسفانه یکی از آنها بر اثر عارضه قلبی جان باخته است .

یحیایی افزود: سایر کوهنوردان در سلامت هستند و با کمک امدادگران کوهستان هلال احمر بازگشتند، پیکر بی جان کوهنورد متوفی نیز با بالگرد به شهر منتقل شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 24 دی 97، کد مطلب: 6796123، www.yjc.ir.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین