پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۶۴۶
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
استاندار کرمان با اشاره به اهمیت و مزیت جابجایی مسافر از محورهای ریلی گفت : اضافه کردن یک قطار از مسیر کرمان به مشهد را دنبال می کنیم.

شعارسال:استاندار کرمان با اشاره به اهمیت و مزیت جابجایی مسافر از محورهای ریلی گفت : اضافه کردن یک قطار از مسیر کرمان به مشهد را دنبال می کنیم.

 محمدجواد فدائی روز شنبه در دیدار با مدیرعامل عامل شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار افزود: هفته آینده نشستی با حضور مدیران راه آهن پیرامون مشکلات و درخواست کرمان در این حوزه برگزار می کنیم و از جمله لزوم راه اندازی ایستگاه فهرج، موارد مربوط به واگن سازی زرند و شرکت جوپار را مدیر عامل شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار گفت : شرکت قطارهای جوپار از شرکت های سازمان عمران کرمان به شمار می رود که تلاش می کند بهترین خدمات را به مردم کرمان ارائه کند.

محمد کریمی افزود: شرکت جوپار با 151 واگن مسافری به عنوان یکی از بزرگترین محورهای مسافری ریلی در مسیرهای تهران- مشهد، تهران- بندرعباس، تهران- کرمان، تهران - زاهدان و کرمان – مشهد فعالیت دارد.

وی با اشاره به این مطلب که شرکت جوپار در حال حاضر آماده افزودن 10 واگن در مسیر کرمان به مشهد است، ادامه داد: دریافت مجوز این کار را با پیگیری و مساعدت استاندار کرمان دنبال میکنیم .

مدیر عامل شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار، ایمنی و آسایش مسافران را از شاخصه های برتر قطار در جا به جایی مسافران برشمرد و اظهارداشت: گرچه راه آهن در حوزه مسافری سود ندارد اما شاخص مسافری برای راه آهن یک برند است.

کریمی درباره حذف بسته های پذیرایی از قطارهای جوپار نیز گفت: این کار به دنبال افزایش قیمت مواد خوراکی انجام شد و در پی آن، قیمت بسته های پذیرایی نیز از قیمت بلیط های مسافران حذف شد اما با پیگیری های استاندار کرمان، پذیرایی قطارهای جوپار از اول اسفندماه مجددا راه اندازی می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار29دی 97، کدخبر: 801693،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین