پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۹۱۶
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
نماینده سازمان‌های مردم نهاد محیط زیستی اصفهان گفت: استان اصفهان دارای دو آلودگی شیمایی و خاکی است که ترکیب این دو آلودگی می‌تواند آسیب‌های زیادی را متحمل جامعه کند.

شعارسال: محمد کوشافر صبح روز (شنبه) در همایش هوای پاک، در خصوص آلودگی هوا، اظهار کرد: آلودگی هوا جدی است و این آلودگی به بخشی از طبقات اجتماعی اختصاص ندارد بلکه همه طبقات را درگیر خود کرده است.

وی ادامه داد: به اینجا آمده‌ایم تا به بررسی واقعیت‌ها بپردازیم و می‌توان گفت وضعیت آلودگی فعلی برایند نامناسب اقدامات انجام گرفته در این خصوص را نمایان می‌کند.

او با اشاره به وجود انواع آلودگی در استان اصفهان، تصریح کرد: استان اصفهان دارای دو آلودگی شیمایی و خاکی است که ترکیب این دو آلودگی می‌تواند آسیب‌های زیادی را متحمل جامعه کند.

کوشافر با بیان اینکه آلودگی حاصل از وسایل نقلیه به مدیریت شهری بازمی‌گردد، گفت: امیدوارم هرچه زودتر آمارهای ترافیکی منتشر شود تا اقدامات انجام گرفته بررسی شوند.

نماینده سازمان‌های مردم نهاد محیط زیستی اصفهان ادامه داد: ممکن است مترو و BRT در کنترل آلودگی هوا موثر باشند، اما در خصوص شهر اصفهان باید مطالعات بومی انجام شود تا اقدامات موثر واقع شود.

کوشافر با اشاره به وضعیت بهتر آلودگی اصفهان، خاطرنشان کرد: بارش‌های اخیر و بهبود وضعیت ربطی به مدیریت آلودگی هوا ندارد بلکه ساختارهای آب و هوایی و اقلیمی در این جهت موثر بوده‌ است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 29دی1397 ، کدخبر: 97102915636: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین