پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۵۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
رییس شورای شهر اصفهان گفت: در طول ۳۰ سال اخیر شاهد رشد سریع جمعیت شهری بوده‌ایم که با همیشه متفاوت است و باید شرایطی را فراهم کنیم که امکان ادامه حیات برای شهروندان فراهم شود.وی راه حل معضلات کشور به ویژه مسائل زیست محیطی را انجام پژوهش دانست و افزود: امروز درگیر مسایلی مانند، آلودگی هوا، کمبود آب و مشکلات متعددی هستیم که نابهنجار بوده و مناسب نیست و برای ارایه راهکارهای نیازمند پژوهش جدی هستیم.

شعار سال: فتح‌‌ الله معین صبح امروز در پنجاه و نهمین نشست علنی شورای شهر اظهار کرد: مرحوم علامه مجلسی بزرگترین پژوهشگر تاریخ اسلام است که در شهر اصفهان بوده و با تدوین دایره المعارف احادیث مایه فخر جهان اسلام شده است و پژوهش به ویژه در خانه و مقبره علامه مجلسی ضروری است.

وی راه حل معضلات کشور به ویژه مسائل زیست محیطی را انجام پژوهش دانست و افزود: امروز درگیر مسایلی مانند، آلودگی هوا، کمبود آب و مشکلات متعددی هستیم که نابهنجار بوده و مناسب نیست و برای ارایه راهکارهای نیازمند پژوهش جدی هستیم.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: شهرداری به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان شهری بنا به ضرورت وارد فاز پژوهشی شده است و از معاونت تحقیقات و پژوهش شهرداری اصفهان در این خصوص قدردانی می‌کنیم.

وی عنوان کرد: در طول ۳۰ سال اخیر شاهد رشد سریع جمعیت شهری بوده‌ایم که با همیشه متفاوت است و باید شرایطی را فراهم کنیم که امکان ادامه حیات برای شهروندان فراهم شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته سایت خبری صاحب نیوز تاریخ انتشار 25 آذر 97، کدخبر: 927109، www.sahebnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
0
0
کل کشور از مشکل آلودگی هوا در امان نیست و هیچ مسئولی هیچ کاری نمیکنه بخش محیط زیست کشور بکل فلج تشریف داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین