پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۱۲
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
هزاران یهودی و عرب ساکن سرزمین های اشغالی فلسطین علیه اقدامات فاشیستی و اشغالگری صهیونیست ها تظاهرات کردند.

شعار سال: خبرگزاری فلسطین معا روز یکشنبه گزارش داد: در این تظاهرات که شب گذشته در تل آویو برگزار شد، نمایندگان کنیست (پارلمان) رژیم صهیونیستی از جمله ایمن عوده، دوف حنین، یوسف جبارین، عبدالله ابو معروف و عادل عامر دبیر کل حزب کمونیست و منصور دهامشه دبیر جبهه دموکراتیک برای صلح و مساوات حضور داشتند.

ایمن عوده به عنوان نماینده و رئیس فهرست مشترک در این باره گفت: مخالفت علیه نتانیاهو در اسراییل (سرزمین های اشغالی) هر روز افزایش می یابد و ما باید مبارزه عربی - یهودی مشترک را تا براندازی حکومت نتانیاهو ادامه دهیم.

دوف حنین دیگر نماینده کنیست رژیم صهیونیستی نیز گفت: مناطق اشغالی فلسطین پادگانی بزرگ است که مردم آن با نژاد پرستی مخالفند و از مساوات و زندگی مشترک در کنار یکدیگر حمایت می کنند و در مقابل با اشغال گری مخالفت کرده و از صلح عادلانه و استقلال دو ملت (یهود و فلسطین) حمایت می کنند و به عدالت اجتماعی ایمان دارند، اما صدای ساکنان این پادگان شنیده نمی شود.

وی افزود: در صحنه سیاسی این پادگان، اراذل و اوباش و نژادپرستان مسلط هستند و ما امروز برای شنیده شدن این صداها تظاهرات کرده ایم.

یوسف جبارین یکی دیگر از نمایندگان کنیست رژیم صهیونیستی نیز گفت: پیوستن لیبرمن به ائتلاف کابینه نتانیاهو به عنوان وزیر جنگ، موج دیگری از بحران در رژیم فاشیستی اسرائیل است.

وی افزود: پیوستن لیبرمن و حزبش به بدنه حاکمیت خطرات سیاسی اشغالگران صهیونیست را عمیق تر خواهد کرد و شهرک سازی و قلع و قمع ملت فلسطین گسترش می یابد و قوانین نژادپرستانه علیه شهروندان عرب و همچینین سیاست های سرکوب گرانه و محدود کردن آزادی ها و تحت تعقیب قرار دادن سازمان های حقوق بشری بیشتر خواهد شد.

جبارین تاکید کرد: اکنون زمان تشکیل یک ائتلاف عربی - یهودی گسترده برای حمایت از باقی مانده های دموکراسی در سرزمین های اشغالی است.

عبدالله ابو معروف از نمایندگان کنیست رژیم صهیونیستی نیز نسبت به اوضاع سیاسی در بدنه حاکمیتی رژیم صهیونیستی و رویکرد آن به سمت آپارتاید و نژادپرستی هشدار داد.

وی گفت: این اقدامات در جامعه اسرائیلی تاثیر خواهد داشت و افراطی گری و فضای نژاد پرستی را بیشتر می کند.

ابو معروف از جامعه یهودیان در سرزمین های اشغالی خواست تا به خیابان ها آمده و اعتراض خود را به سیاست های غیر اخلاقی نتانیاهو که تهدید کننده ثبات و صلح در منطقه است، بیان کنند و خواستار سقوط این رژیم شوند.

با اندكي تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 9 خرداد 1395، کد مطلب: 82092446 (5359497):www. Irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین