پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۷۴
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
خبرگزاری آسوشیتدپرس خبر داد که رئیس جمهوری آمریکا در پی افزایش انتقادها از خشونت بی مورد پلیس از آنان خواست تا تعصب را از این نهاد ریشه کن نمایند.

شعار سال:

اوباما که پنجشنبه (17 تیر) برای شرکت در اجلاس سران سازمان پیمان اتلانتیک شمالی (ناتو) وارد ورشو پایتخت لهستان شد به خبرنگاران گفت که تیراندازی های اخیر نشانه 'اختلاف های نژادی وسیع' در نظام قضایی است که هنوز اصلاحات لازم در آن اعمال نشده است.
وی گفت: 'هنگامی که چنین حوادثی رخ می دهند تعداد کثیری از شهروندان احساس می کنند که اگر از نژاد دیگری بودند چنین رفتاری با آنان رخ نمی داد.'
وی افزود: 'نه فقط جان سیاهان، بلکه جان ماموران پلیس و جان تمامی انسانها ارزش دارد.'
روز سه شنبه (15 تیر) دو مامور سفیدپوست ایالت لوئیزیانا با شلیک چند گلوله یک دستفروش 37 ساله سیاهپوست را به قتل رساندند. روز چهارشنبه نیز یک پلیس ایالت 'مینه سوتا' هنگام بررسی مدارک یک راننده سیاهپوست وی را به ضرب گلوله از پای در آورد. پس از انتشار تصاویر این دو حادثه، بسیاری از مردم آمریکا در اعتراض به خشونت بی مورد پلیس آمریکا تظاهرات کردند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 18 تیر 95 ، کد مطلب:82140346: www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین