پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۹۲۹
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۷
مدیر کل نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری در پاسخ به گلایه مشترکان رایتل از افزایش تعرفه این اپراتور، گفت: شاید به دلیل تفاوت تعرفه تماس رومینگ ملی با تماس درون شبکه این اپراتور برای برخی مشترکان ابهام ایجاد شده باشد.

شعارسال: وحید مختاری مدیر کل نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به این سوال که مشترکان از افزایش تعرفه رایتل گلایه دارند، آیا افزایش تعرفه‌های این اپراتور در چارچوب مقررات است؟ گفت: تعرفه‌های جدید رایتل در محدوده مجاز و اپراتور در افزایش تعرفه تخلفی نداشته است.

وی افزود: البته مسئله ای در تعرفه مکالمات رایتل وجود دارد که شاید برای برخی مشترکان این اپراتور باعث ابهام شده باشد و این موضوع تفاوت تعرفه تماس در رومینگ ملی با تماس درون شبکه است.

مختاری توضیح داد: تعرفه تماس درون شبکه رایتل زمانی که اپراتور از BTSهای خود پوشش را تامین می‌کند ۳۳۳ ریال به ازای هر دقیقه برای سیم کارت های دائمی محاسبه می شود و در رومینگ ملی که اپراتور از آنتن دیگر اپراتورها برای تامین پوشش استفاده می‌کند، تعرفه هر دقیقه تماس ۴۹۹ ریال است که البته هر دو تعرفه در محدوده مجاز است.

مدیر کل نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خاطر نشان کرد: به اپراتور تکلیف شده که در سایت خود در بخش تعرفه های پایه این موضوع را درج کنند که اپراتور در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم را انجام داده است.

به گفته وی، اگر مشترک نخواهد از رومینگ ملی استفاده کند تا دچار تغییر هزینه نشود، باید گزینه رومینگ ملی را در تنظیمات گوشی غیرفعال کند.

مختاری تصریح کرد: هم اکنون تعرفه مکالمه و پیامک در دامنه مصوب است و تعرفه اینترنت این اپراتور نیز تغییری نداشته است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 5بهمن 1397، کدخبر: 13971103001027،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین