پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۹۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
مدیرعامل شرکت ارتباط مشترک شهر تهران گفت: احداث سایت ها و دکل های غیرمجاز توسط اپراتورهای تلفن همراه در این کلانشهر از ابتدای سال 97 متوقف شده است.

شعار سال: محمدرضا قنادان روز جمعه اظهارداشت: برای نخستین بار ابتدای سال 97 به اپراتورها مهلت داده شد تا نسبت به خوداظهاری سایت های خود اقدام کنند.

طراحی شبکه و صدور مجوز احداث سایت های رادیویی و دکل ها در تهران دو محور اصلی فعالیت شرکت ارتباط مشترک شهر ( وابسته به شهرداری تهران) براساس اساسنامه این شرکت است.

وی افزود: براساس خوداظهاری شرکت ها و بازدید هدفمند از سطح شهر حدود هفت هزار سایت رادیویی شناسایی و شناسنامه دار شدقنادان بیان کرد: به طور قطع این عدد تعداد کل دکل های سطح شهر نیست زیرا ممکن است یک مدرسه، بانک، شرکت کوچک و... برای ارتباط نقطه به نقطه با زیرمجموعه خود اقدام به احداث دکل کند.

مدیرعامل شرکت ارتباط مشترک شهر تهران با اشاره به اینکه این ذهنیت که همه دکل های سطح شهر توسط صاحبان شرکت های اپراتوری احداث شده اند درست نیست خاطرنشان کرد: تنها شناسنامه دکل هایی که توسط دارندگان پروانه و شخصیت های حقوقی مجاز احداث شده موجود است.

وی اضافه کرد: به دلیل آنکه بسیاری از دکل ها توسط اشخاص حقیقی یا شرکت های کوچک نصب می شوند آمار دقیقی از تعداد دکل ها در پایتخت وجود ندارد.

قنادان با اشاره به اینکه کل سطح پایتخت برای بازدید و شناسایی دکل ها منطقه بندی شده اظهارداشت: شناسنامه دکل های ثبت شده در اختیار تیم های بازرسی قرار می گیرد و در جریان بازدید این تیم ها دکل های ثبت نشده به عنوان دکل های غیرمجاز شناسایی و ثبت می شوند؛ علاوه بر آن شهروندان نیز می توانند موارد مختلف در این باره را از طریق سامانه 1888 اعلام کنند.

وی با بیان اینکه طی سال های اخیر درخواست های زیادی در صف رسیدگی شهرداری تهران مانده بود گفت: اکنون روال رسیدگی به درخواست ها، ضوابط و چارچوب آن شفاف شده است و کارگروه رسیدگی به درخواست ها به صورت هفتگی برگزار می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه هیچ کدام از درخواست های احداث دکل که منجر به توسعه ارتباطی شهر شود معطل رسیدگی شهرداری نمی ماند افزود: صدور مجوز مربوط به احداث دکل حدود 10 روز به طول می انجامد.

قنادان با بیان اینکه نظام رسیدگی و برخورد با تخلفات به اپراتورها نیز اعلام شده اضافه کرد: در زمان حاضر درهای شهرداری تهران به روی کسانی که می خواهند به طور قانونی اقدام به توسعه سایت های رادیویی کنند باز است.

وی در عین حال تصریح کرد: علاوه بر تسهیل و بهینه کردن روند رسیدگی به درخواست ها، نحوه برخورد با تخلفات نیز به صورت شفاف اعلام شده است. به گفته مدیرعامل شرکت ارتباط مشترک شهر تهران هر فعالیتی در این حوزه بدون اطلاع رسانی شفاف تخلف است و به کمیسیون ماده 100 ارجاع داده می شود.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 19 مرداد 97، کد مطلب: 82996820، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
ا.ف75
اینا که این همه نظارت دارن روی این سایت ها چرا زودتر از این ها جلوش رو نگرفتن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین