پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۹۳۵
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
شهردار مسجدسلیمان گفت: در حال حاضر هر شب حدود 45 سگ در مسجدسلیمان جمع‌آوری و اتلاف می‌شود ولی تعداد سگ‌های ورودی به شهر بسیار بالاست.
شعارسال:سامانه فارس من با هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده است و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

«جولان سگ‌های ولگرد در سطح محلات مسجدسلیمان» یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید. موضوع را از طریق شهردار مسجدسلیمان پیگیری کردیم.

شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان، اظهار کرد: در خصوص تردد سگ‌ها در سطح شهر مسجدسلیمان حق با مردم است. در حال حاضر هر شب حدود 45 سگ جمع‌آوری و اتلاف می‌شود ولی تعداد سگ‌های ورودی به شهر بسیار بالاست.

وی افزود: در ابتدا قصد زنده‌گیری سگ‌ها را داشتیم ولی به دلیل تعداد زیاد آن‌ها یک پروسه زمان‌بر بود، به همین دلیل مجبور به اتلاف سگ‌ها شدیم.

شهردار مسجدسلیمان عنوان کرد: بیش از یک سال است که اتلاف سگ‌ها را انجام می‌دهیم، در ابتدا در هر شب حدود 15 سگ بود ولی در مدت اخیر به میانگین 45 سگ در شب رسید.

وی گفت: باید در کنار اتلاف سگ‌ها فکری هم برای جلوگیری از ورود سگ‌های جدید به سطح شهر مسجدسلیمان کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 4 بهمن 97 ، کدخبر: 13971104000980 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین