پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۹۸۲
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
معاون شهردار قم با تأکید بر مشکلات ترافیک و کمبود پارکینگ در ایام نوروز گفت: به دلیل ازدحام زائرین به استان لازم است حیاط مدارس و ادارات به‌عنوان پارکینگ در اختیار مسافران قرار گیرد.
شعار سال: معاون شهردار قم با تأکید بر مشکلات ترافیک و کمبود پارکینگ در ایام نوروز گفت: به دلیل ازدحام زائرین به استان لازم است حیاط مدارس و ادارات به‌عنوان پارکینگ در اختیار مسافران قرار گیرد.

سید امیر سامع در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان که در سالن جلسات معاونت زائرین استانداری برگزار شد، اظهار کرد: جهت اطلاع زائرین، اطلاعات مربوط به سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ را در قالب بنر و به سه زبان مختلف در اختیار زائرین قرار خواهیم داد.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی نسبت به‌تمامی نقاط اسکان دهی و تفریحی شهر به زائرین، گفت: لازم است قبل از تمام ورودی‌های شهر ازجمله جاده اراک، جاده کاشان و اتوبان قم-تهران، کانکس‌های پذیرایی از زائرین مستقر شود.

وی با تأکید بر مشکلات ترافیک و کمبود پارکینگ در ایام نوروز افزود: به دلیل ازدحام زائرین به استان لازم است حیاط مدارس و ادارات نیز به‌عنوان پارکینگ در اختیار مسافران قرار گیرد.

سامع با اشاره به راه‌اندازی ستاد اطلاع‌رسانی در هشت نقطه از شهر قم تأکید کرد: لازم است سامانه‌های اینترنتی آنلاین در اختیار مسافران قرار گیرد تا بتوانند محل اسکان مناسب را جست وجو کرده تا در محل مناسب مستقر شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به بارانی بودن هوای استان در ایام نوروز، برای روزهای بارانی اماکن مسقف پیش‌بینی‌شده تا زائرین گرامی در معرض باد و باران قرار نگیرند.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم ابراز کرد: بوستان‌های امام رضا (ع)، فدک، علوی، غدیر و زائر برای استقرار زائرین در نظر گرفته‌شده است.

وی با تأکید بر مشکلات انشعابات در صحن امام خمینی (ره) واقع در حرم مطهر حضرت معصومه (س) تصریح کرد: در پارکینگ شرقی حرم مطهر، ۴ دستگاه کانکس سرویس بهداشتی تهیه شده است.

سامع گفت: در تلاش هستیم در نوروز امسال امدادهای اورژانس، آتش‌نشانی و هلال‌احمر در سطح شهر قم جهت مرتفع ساختن مشکلات زائرین، مستقر شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 10 بهمن 1397، کدخبر: 97111005701 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین