پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۹۹۹
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۳
رئیس ستاد مدیریت بحران کشور با بیان اینکه خسارت سیلاب لرستان هنوز اعلام نشده است، گفت: اعتبارات مدیریت بحران کشور ۲۰هزار میلیارد تومان است.

شعارسال: اسماعیل نجار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هر حادثه‌ای دستگاه اجرایی ذی‌ربط برای زیرساخت‌ها برآوردی می‌کنند و این برآورد را ما در قالب دستورالعمل‌هایی که داریم به دولت منعکس می‌کنیم، در استان لرستان هنوز برآوردی به ما داده نشده و دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارات هستند.

وی درباره خسارات سیلاب به مردم افزود: اگر خانه‌های آسیب‌دیده تعمیری باشد یک مبلغ به‌صورت تسهیلات ارزان‌قیمت و مبلغی به‌صورت بلاعوض داده می‌شود و اگر بازسازی باشد با تسهیلات بیشتری است که این میزان در شهر حدود 50 میلیون تومان و 18 میلیون تومان به‌صورت بلاعوض داده می‌شود.

نجار با ابراز "امیدوارم مسئولان لرستان خسارات سیلاب را سریع‌تر اعلام کنند تا ما نیز به دولت اعلام کنیم" عنوان کرد: در جلسه‌ای که در استانداری لرستان خواهیم داشت بعدازاینکه نظرت دستگاه‌های اجرایی را بشنویم تصمیمات لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

وی بیان کرد: ستاد بحران اعتبارات خوبی دارد اگر مسائل و مشکلات مالی دولت نباشد وضعیت در رابطه با بحران بسیار مناسب است که دو درصد از اعتبارات کل کشور برای مقابله و سه درصد برای پیشگیری از بحران است که با توجه به بودجه کشور قریب به 20هزار میلیارد تومان خواهد بود که عدد بسیار بزرگی است ولی دولت مشکلات و تنگناهایی دارد که باید یک مقداری مشکلات را هم ببینیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:10 بهمن 1397 ، کدخبر:1935487 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین