پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۲۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۷
معاون استاندار لرستان با بیان اینکه سیلاب اخیر ۲۰۳میلیارد تومان به تأسیسات استان خسارت زده، گفت: براثر سیلاب ۱۲۱۰واحد شهری و روستایی به‌صورت صددرصد خسارت دیدند.

شعارسال: معاون استاندار لرستان با بیان اینکه سیلاب اخیر ۲۰۳میلیارد تومان به تأسیسات استان خسارت زده، گفت: براثر سیلاب ۱۲۱۰واحد شهری و روستایی به‌صورت صددرصد خسارت دیدند.

 احمد مرادپور در جلسه اعضای شورا و شهردار خرم‌آباد ضمن تقدیر از همه عوامل امدادرسانی به‌ویژه نیروهای آتش‌نشانی و خدمات شهری اظهار داشت: اگر حضور به‌موقع این نیروها نبود به‌طور قطع شاهد تلفات جانی در سیل اخیر بودیم.

وی با بیان اینکه نیروهای آتش‌نشانی و خدمات شهری با دست خالی و جان‌فشانی تمام افراد گرفتار شده در سیل را نجات دادند، افزود: اعضای شورای شهر خرم‌آباد باید با همدلی، اتحاد و برنامه‌ریزی در کنار شهردار بوده و به فکر رفع مشکلات شهر باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان به عدم حضور برخی از اعضای شورای شهر خرم‌آباد در جلسات معاونت عمرانی استانداری انتقاد و عنوان کرد: بنده اعتقاد دارم که هیچ دوره‌ای به‌اندازه این دوره اینقدر ارتباط معاون عمرانی استاندار با اعضای شورا وجود نداشته لذا باید در کنار هم با اتحاد و همدلی به فکر رفع مشکلات شهر باشیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خسارت‌های سیل اخیر لرستان را تشریح و بیان کرد: در سیل 9 بهمن جاری 203میلیارد تومان خسارت به تأسیسات لرستان وارد شده‌است.

مرادپور گفت: 101میلیارد تومان به زمین‌های زراعی و کشاورزی، 110واحد شهری و 1100واحد روستایی صدرصد خسارت و باید بازسازی شوند، هم‌چنین هزار و 30 واحد شهری و هزار و 800 واحد روستایی نیازمند به تعمیرات هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: اموال 905 واحد شهری و 525 واحد روستایی صددرصد از بین رفته، هم‌چنین 157 دستگاه خودرو در استان خسارت دیده‌اند که از این تعداد 152خودرو مربوط به خرم‌آباد است.

مرادپور اظهار داشت: طبق کارهای کارشناسی توسط تیم کارشناسان آب منطقه‌ای لرستان در سیل اخیر 570مترمکعب دبی آب در ثانیه در رودخانه خرم‌آباد بوده که این میزان از دوره بازگشت 100ساله بیش‌تر بوده‌است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار:16 بهمن 1397 ، کدخبر:1940025 www.tasnimnews.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0
0
وقتی مدیریت بحران نداریم همین خسارات بوجود میاد دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین