پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۶۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۹
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تسهیلات بلاعوض و ارزان قیمت به آسیب دیدگان سیلاب اخیر در لرستان پرداخت می شود.وی با اشاره به اینکه برای مردمی که در سیلاب خساراتی به منازل آنها وارد شده است دستورالعمل هایی وجود دارد گفت: در صورتی که منازل آنها نیاز به تعمیر داشته باشد مبلغی با عنوان تسهیلات ارزان قیمت و مبلغ بلاعوض دیگری اعطا خواهد شد. نجار بیان کرد: اگر منازلی که نیاز به بازسازی داشته باشد تسهیلات بیشتری به آنها تعلق می گیرد که در شهر حدود 500میلیون ریال خواهد بود.

شعار سال: اسماعیل نجار روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار داشت: دستگاه های اجرایی استان میزان خسارات وارد شده به مناطق سیل زده لرستان را برآورد کنند.

وی با اشاره به اینکه برای مردمی که در سیلاب خساراتی به منازل آنها وارد شده است دستورالعمل هایی وجود دارد گفت: در صورتی که منازل آنها نیاز به تعمیر داشته باشد مبلغی با عنوان تسهیلات ارزان قیمت و مبلغ بلاعوض دیگری اعطا خواهد شد.

نجار بیان کرد: اگر منازلی که نیاز به بازسازی داشته باشد تسهیلات بیشتری به آنها تعلق می گیرد که در شهر حدود 500میلیون ریال خواهد بود.

وی ادامه داد: مسئولین دستگاه های مرتبط در حال میزان برآورد خسارات هستند و تا حصول و اعلام آن باید منتظر بمانیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور همچنین گفت: 2درصد از اعتبارات صرف مقابله و سه درصد از اعتبارات کل کشور صرف پیشگیری با بحران می شودکه این میزان حدود 200هزار میلیارد ریال می باشد.

نجار بیان کرد: باتوجه به مشکلات مالی دولت سعی خواهیم کرد که این اعتبارات اختصاص یابد.

با توجه به دستور رئیس جمهور مبنی بر بسیج تمامی امکانات به منظور رسیدگی به مشکلات ناشی از سیل در جنوب و غرب کشور، محمود واعظی به نمایندگی از طرف روحانی عازم لرستان شده است.

رئیس دفتر رئیس جمهوری را در سفر به لرستان ، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور همراهی می کنند

سیل هفته جاری خسارات بسیاری در لرستان به ویژه در خرم آباد برجای گذاشته است.

تخریب زیرساخت های شهری و روستایی، جاده، پل، ابنیه و خسارات منازل عموم مردم از عواقب بارش های سیل آسا در لرستان بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی تاریخ انتشار 10بهمن 97، کدخبر: 83189943، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
0
0
خدا خیرتون بده فقط امیدواریم واقعا پرداخت این تسهیلات آسون باشه و حسابی نخوان بدوان براش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین