پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۹۱۳
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۱
با دستور وزیر ورزش تمام امکانات و تجهیزات ورزش کشور برای یاری به سیل زدگان استان لرستان در اختیار مدیریت ستاد بحران و اداره کل ورزش و جوانان این استان قرار گرفت.

شعارسال: به گزارش وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر به روسای فدراسیونهای قایقرانی، کوهنوردی، نجات غریق ، اتوموبیلرانی و پزشکی ورزشی دستور داد با توجه به سیل گسترده لرستان تمامی امکانات خود را برای یاری رساندن به مردم استان بسیج کنند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: باتوجه به اینکه بر اثر بارندگی های چند روز اخیر، شهرها و روستاهای استان لرستان گرفتار سیل گسترده ای شده و هموطنانمان در این استان درفشار بسر می برند لازم است ضمن تماس با مدیر کل لرستان واطلاع از نیازمندی واقعی مردم شریف این استان با بسیج همه امکانات انسانی وتجهیزات در اختیار هیات ها وسازمان های مردم نهاد جوانان اقدامات وپشتیبانی های لازم را درجهت تامین نیازهای فوری سیلزدگان تا پایان بحران سیل بعمل اورده تاانشاالله از الام مردم غیور وشریف لرستان بکاهیم.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار : 13فروردین 98، کد خبر:83262919 ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین