پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۴۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
حمید علیرضایی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد با اشاره به غرق یک کودک در رودخانه خرم‌آباد اظهار داشت: امروز در روستای کهریز خرم‌آباد یک کودک که مشغول بازی در کنار رودخانه بود به دلیل آب خروشان این رودخانه در آب افتاده و غرق شد.وی افزود بارش‌های اخیر و وقوع سیلاب در استان سبب مرگ ۴ لرستانی شد.

شعارسال: حمید علیرضایی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد با اشاره به غرق یک کودک در رودخانه خرم‌آباد اظهار داشت: امروز در روستای کهریز خرم‌آباد یک کودک که مشغول بازی در کنار رودخانه بود به دلیل آب خروشان این رودخانه در آب افتاده و غرق شد.

بارش‌های اخیر و وقوع سیلاب در استان سبب مرگ ۴ لرستانی شد.

 بارش باران و وقوع سیلاب در لرستان خسارت‌های زیادی به بار آورد و سبب تخریب بسیاری از ابنیه، پل‌ها، منازل مسکونی و محور‌های مواصلاتی استان شد.

سیل لرستان علاوه بر خسارت‌های مالی و آوارگی بسیاری از مردم سبب از دست دادن ۴ نفر از هم استانی‌هایمان در شهرستان‌های کوهدشت، پل‌دختر، الیگودرز و خرم‌آباد شده است.

مرگ دختر ۲۰ ساله در کوهدشت

بهزاد ابراهیمی بخشدار درب‌گنبد اظهار داشت: طی تماس تلفنی مبنی بر مرگ یک نفر در زیر آورد به‌همراه تیم فوریت‌های پزشکی به روستای چم‌سنگر اعزام شدیم، اما در اثر ریزش ساختمان اصطبل یک دختر ۲۰ ساله به‌نام پرستو مرادپور جان خود را از دست داد. (۵ فروردین)

مرگ جوان جوان ۳۵ ساله زیر آوار

حمید کشکولی فرماندار الیگودرز  اظهار داشت: براثر بارش سنگین برف و بارندگی‌های اخیر در شهرستان الیگودرز، یک‌منزل مسکونی در روستای محمودآباد تخریب و سبب شد جوان ۳۵ ساله زیر آوار گرفتار شود و فوت کند. (۶ فروردین)

کشف جسد در رودخانه سیمره

آیت فرخ پور رئیس آتش‌نشانی پلدختر  اظهار داشت: طی تماس تلفنی نیروی انتظامی با آتش‌نشانی مبنی بر کشف یک جسد، نیرو‌های آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و جسد یک مرد را از رودخانه سیمره در نزدیکی پل ماژین بیرون کشیدند. (۶ فروردین)

غرق یک کودک در خرم‌آباد

حمید علیرضایی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد با اشاره به غرق یک کودک در رودخانه خرم‌آباد اظهار داشت: امروز در روستای کهریز خرم‌آباد یک کودک که مشغول بازی در کنار رودخانه بود به دلیل آب خروشان این رودخانه در آب افتاده و غرق شد.

وی افزود: پس از اطلاع ره سازمان آتش‌نشانی نیرو‌ها سریعاً به محل حادثه اعزام شدند، مادر این کودک نیز برای نجات جان فرزندش در آب افتاده که نیرو‌ها مادر را از آب بیرون آوردند و نجات داند.

ترک منازل در مناطق پرخطر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد عنوان کرد: تعدادی از نیرو‌ها به پایین‌دست رودخانه رفته و جنازه پسربچه غرق‌شده را در نزدیکی پل مازیار از آب بیرون آوردند.

وی بیان کرد: آتش‌نشانی خرم‌آباد با نصب بنر، حضور در محله و با بلندگو اعلام‌خطر در برخی مناطق ازجمله سواحل رودخانه‌های خرم‌آباد و کرگانه کرده، ولی متأسفانه برخی مردم توجه نمی‌کنند.

علیرضایی تصریح کرد: از مردمی که در حاشیه رودخانه‌ها، حاشیه کوه و مناطق فرسوده سکونت دارند خواسته می‌شود نسبت به اخطاریه‌های داده‌شده توجه داشته منازل خود را تخلیه کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار: 11فروردین 1398، کدخبر: 467884، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
خدا به دادمون برسه چه عیدی شد امسال عید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین