پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۵۷۴
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
سرپرست فرمانداری دورود گفت: دستور تخلیه به بیش از ۲۳ هزار شهروند شهری و روستایی این شهرستان داده شده است.سرپرست فرمانداری دورود بیان کرد: با استفاده از همه ابزار‌های اطلاع‌رسانی مانند صدا و سیما، فضای مجازی، رادیو، مطبوعات، حضور خانه به خانه و اطلاع رسانی از طریق بلندگو به همه شهروندان ساکن در مناطق در معرض سیل به طور کامل اطلاع‌رسانی شده است.بهاری با اشاره به اینکه هم اکنون نمی‌توان آمار دقیقی از میزان تخلیه ساکنان شهری اعلام کرد، افزود: سری ساتی، بحرین، منوچهری، صفا، عزت‌آباد، قلعه ضرغام، بلوار آیت‌الله بروجردی، کوی همت، کوی کارمندان سیمان، کوی شهرداری، فرهنگیان و الغدیر مناطق شهری هستند که ساکنان آن‌ها باید خانه‌هایشان را تخلیه کنند.

شعار سال: فریبا بهاری، سرپرست فرمانداری دورود گفت: با توجه به فعال شدن سامانه بارشی به احتمال وقوع سیلاب بیش از ۲۳ هزار شهروند دورودی باید خانه‌هایشان را ترک کنند.

وی عنوان کرد: به ساکنان ۱۵ منطقه در معرض سیل در دورود اطلاع‌رسانی‌ها به طور کامل انجام شده است.

سرپرست فرمانداری دورود بیان کرد: با استفاده از همه ابزار‌های اطلاع‌رسانی مانند صدا و سیما، فضای مجازی، رادیو، مطبوعات، حضور خانه به خانه و اطلاع رسانی از طریق بلندگو به همه شهروندان ساکن در مناطق در معرض سیل به طور کامل اطلاع‌رسانی شده است.

بهاری با اشاره به اینکه هم اکنون نمی‌توان آمار دقیقی از میزان تخلیه ساکنان شهری اعلام کرد، افزود: سری ساتی، بحرین، منوچهری، صفا، عزت‌آباد، قلعه ضرغام، بلوار آیت‌الله بروجردی، کوی همت، کوی کارمندان سیمان، کوی شهرداری، فرهنگیان و الغدیر مناطق شهری هستند که ساکنان آن‌ها باید خانه‌هایشان را تخلیه کنند.

وی با تاکید بر اینکه ۷۰ تا ۸۰ درصد ساکنان سه روستا خانه‌هایشان را تخلیه کرده‌اند، گفت: همچنین دستور تخلیه به ساکنان ۸ روستا در بخش مرکزی داده شده است.

سرپرست فرمانداری دورود تصریح کرد: در مجموع ۱۸ هزار و ۸۰۰ نفر در مناطق شهری، ۳۵۰۰ نفر در بخش مرکزی و حدود یک‌هزار نفر در بخش سیلاخور باید خانه‌هایشان را تخلیه کنند.

بهاری از فراهم‌سازی ظرفیت اسکان ۱۲ نفری در دورود خبر و ادامه داد: همچنین صنایع دفاع و کارخانجات برای اسکان شهروندان اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات ما در روستا‌ها این است که روستاییان تخلیه خانه‌ها را منوط به استقرار احشام در کنار محل اسکان خود می‌دانند، حال آنکه انجام این خواسته آن‌ها امکان‌پذیر نیست.

سرپرست فرمانداری دورود در ادامه از آغاز بارش‌ها در این شهرستان خبر و ادامه داد: خوشبختانه بارندگی‌ها تاکنون سیلابی نشده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان تاریخ انتشار 11فروردین 98، کد خبر: 6882212، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین