پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۰۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
استاندار البرز با بیان اینکه حدود پنج استان جنوبی نیز درگیر خسارات ناشی از سیل هستند، گفت: تاکنون با توجه به استقبال و همراهی هموطنان به کمک های خارجی نیازی پیدا نکرده ایم.

شعار سال: عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در مراسم ارسال محموله های کمک های اصناف به مناطق سیل زده گلستان درمحل اتاق اصناف با بیان اینکه به لطف مردم خونگرم، نوع دوست و ارزشمند البرز سومین محموله به مناطق سیل زده ارسال می شود، افزود: نمی توان روی این محموله ها ارزش مادی گذاشت.
وی ادامه داد: سیل شیراز در شرایطی رخ داد که میزان بارندگی بین 18 تا 20 میلیمتر بود ولی در محدوده چالوس البرز بیش از 50 میلیمتر و در طالقان نیز 48 میلیمتر بارندگی داشتیم که با مدیریت صحیح و اقدامات پیشگیرانه خسارتی در بر نداشت.
استاندارالبرز افزود: در شهرها و روستاهای استان با کمک نهادهای دولتی آمادگی جمع آوری کمک های مردمی برای ارسال به سایر مناطق سیل زده کشور نیز وجود دارد و با فضای همدلی و نوع دوستی حاکم در استان تمام سه میلیون نفر جمعیت استان دل در گرو سیل زدگان و خسارت دیدگان دارند.
وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی و رطوبت بالا به خصوص در استان های شمالی امید است، اصناف و خیرین به سمت تهیه لوازم زندگی برای سیل زدگان باشند.
وی با اشاره به اینکه عزم و همراهی کمک رسانی به سیل زدگان در کشور موج می زند، گفت: جامعه پزشکان البرز نیز برای حضور در مناطق سیل زده اعلام آمادگی کرده اند و این استان آمادگی اعزام نیرو و تجهیزات به سراسر کشور را دارد.
وی عنوان کرد: در این ایام و حتی از ماه گذشته مدیران ومتولیان امر پای کار بوده و با اتخاذ تدابیر ویژه برای پیش بینی و پیشگیری از حوادث احتمالی اقدامات لازم را انجام دادند.
استاندار البرز با بیان اینکه از تمام مدیران دستگاه های امدادی و خدمات رسان قدردانی می شود، گفت: سازمان های مردم نهاد نیز همراهی بسیار خوبی داشته اند و با توجه به اینکه به طور متوسط در البرز 30 میلیمتر بارندگی صورت گرفته ولی با همراهی تمام مردم و مسئولان و اطلاع رسانی به موقع خساراتی در بر نداشته است.
وی با اشاره به اینکه البرز از ابتدای تعطیلات نوروز بیش از 17 میلیون تردد خودرو در محورهای مواصلاتی داشته، افزود: البرز رتبه اول کشور را دراین زمینه دارد.
شهبازی خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار تعداد محل های اسکان مسافران نوروزی افزایش چشمگیری یافته و در رابطه با اقدامات متناسب با حضور مسافران از سوی آموزش و پرورش، نیروهای مسلح، سپاه تاکنون مانعی وجود نداشته است.
وی با قدردانی از حضور موثر رسانه های دیداری، نوشتاری و فضای مجازی گفت: در خصوص سد امیرکبیر شایعاتی مطرح بود که طی بازدید صورت گرفت باانعکاس دقیق اخبار مشخص شد که این موضوعات بی اساس است.
استاندار البرز افزود: حدود 50 میلیون متر مکعب از آب پشت سد امیر کبیر تخلیه شده و اکنون 90 میلیون متر مکعب نیز برای سیلاب های احتمالی از فضای پشت سد آماده شده است.
وی ادامه داد: در خصوص سد طالقان نیز این امر اجرایی شده و جای نگرانی برای روستاهای اطراف طالقان و امیرکبیر وجود ندارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 7 فروردین 98، کد مطلب: 83257258: www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
0
با کمک مردم واقعا این بحران گذر کرد اگر این مردم همکاری و همدلی نداشتن واقعا نمیدونم چی میشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین