پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۴۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان گفت: ۱۵ هزار بسته غذایی یک ماهه اهدایی کمک‌های مردمی تا ۳ روز آینده بین سیل‌زدگان توزیع می‌شود.

شعارسال: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان گفت: ۱۵ هزار بسته غذایی یک ماهه اهدایی کمک‌های مردمی تا ۳ روز آینده بین سیل‌زدگان توزیع می‌شود.

 محمد علی هروی ظهر امروز در حاشیه بازدید از مکان‌های امدادرسانی و اسکان سیل‌زدگان اظهار داشت: همه استان‌های کشور موظف بودند تا روز گذشته کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کنند که این کمک‌ها جمع شده و از امروز به استان گلستان ارسال می‌شود.

وی افزود: تا 3 روز آینده این کمک‌ها به استان گلستان می‌رسد و قرار است این کمک‌ها در بسته های غذایی یک‌ ماهه بین 15 هزار خانوار سیل‌زده استان توزیع شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان بیان کرد: از زمان وقوع سیل تاکنون در یک مرحله بسته‌های غذایی 72 ساعته و در مرحله دیگر بسته‌های غذایی یک ماهه بین 15 هزار خانوار سیل‌زده استان توزیع شده است. این مرحله از کمک‌های مردمی سومین مرحله توزیع بسته‌های غذایی است.

وی ادامه داد: اقلام موجود در این بسته‌های غذایی شامل 12 قوطی کنسرو تن ماهی، 8 قوطی کنسرو لوبیا چیتی، حبوبات، نمک، برنج، چای، شکر، قند و روغن است.

هروی گفت: در هر شیفت حدود 50 نفر از نیروهای داوطلب هلال‌احمر این بسته‌های غذایی را آماده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ظروف یک‌بار مصرف، شیرخشک، پوشک، موادبهداشتی، شوینده، قند، شکر، حبوبات و چای از اقلام مورد نیاز برای سیل‌زدگان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در بازدید از محل اسکان سیل زدگان بیان‌ کرد: در حال حاضر 22 مکان برای اسکان مردم سیل‌زده در استان گلستان فعالیت دارد. بزرگترین مکان اسکان در حال حاضر نمایشگاه بین‌المللی گرگان است که تاکنون 2 هزار و 400 نفر را اسکان داده است.

وی اضافه کرد: بعضی از این افراد به منازل خود برگشتند و طبق آمار شب گذشته یک‌هزار و 512 نفر در قالب 420 خانوار اسکان هستند. در کل استان گلستان و 22 مکان اسکان 6 هزار نفر اسکان داده شدند.

هروی ادامه داد: 50 نفر به صورت ثابت و حدود 30 نفر به صورت نیروی چرخشی در مکان های اسکان به سیل‌زدگان خدمات ارائه می‌دهند.

وی در زمینه فعالیت مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر گفت: این مرکز به عنوان هماهنگ کننده تیم‌های امدادی و نوع عملیات‌های قابل اجرا در محل حادثه عمل می‌کند. جمع‌آوری اطلاعات و اطلاع‌رسانی به مدیریت بحران از جمله وظایف این مرکز است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان اضافه کرد: اپراتور 112 در این مرکز آماده پاسخگویی به افراد دچار حادثه است. از زمان وقوع سیل تا هفتم فروردین‌ماه 180 هزار تماس با این مرکز انجام شده که به 67 هزار تماس پاسخ داده شده است.

وی ادامه داد: 6 استان کشور در حالت آماده باش هستند تا اگر استان گلستان نیاز به کمک داشته باشد وارد عمل شوند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:11  فروردین 1398، کدخبر:1978588 www.tasnimnews.com،

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
مردم کمک کنید بندگان خدا شرایط واقعا بدی دارن خدا به داد برسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین