پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۳۵۱
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲
دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان جهادی امام در خراسان شمالی با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای سیل‌زدگان استان گفت: بسته‌های غذایی و ضروری به همراه نایلون‌های پوشش منازل به نیازمندان آسیب‌دیده بر اثر سیل تحویل شد.

شعارسال: دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان جهادی امام در خراسان شمالی با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای سیل‌زدگان استان گفت: بسته‌های غذایی و ضروری به همراه نایلون‌های پوشش منازل به نیازمندان آسیب‌دیده بر اثر سیل تحویل شد.

نیما ربیعیان  با اشاره به کمک‌رسانی به آسیب دیدگان بارندگی‌ها و سیل اخیر خراسان شمالی اظهار کرد: کمک‌ها و خدمت‌رسانی به مردم شهرستان‌های مانه و سملقان و راز و جرگلان از سوی قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام استان در حال انجام است.

وی با تشریح جزییات سه محموله بسته‌های اعزام‌شده به این مناطق گفت: ۲۵۰ بسته غذایی در قالب دو کامیون شب گذشته و امروز به روستاهای سیل‌زده استان اعزام و توزیع‌شده است.

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام در خراسان شمالی نیاز فعلی روستاها را نایلون اعلام کرد و ادامه داد: در این راستا با همکاری مجموعه‌های سپاه و بسیج با توجه به ظرفیت موجود در استان نایلون ضروری برای روستاییان تهیه‌شده و در اختیار آنها قرارگرفته است.

وی مجموع کمک‌های ارسال‌شده از سوی قرارگاه جهادی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی را ۶۰ میلیون تومان به‌صورت طی شب گذشته و صبح امروز اعلام کرد و ادامه داد: این بسته‌های غذایی و خدمات اولیه در قالب هبه مقام معظم رهبری به سیل‌زدگان در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

گفتنی است طی روزهای اخیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام در استان به همراه نیروهای جهادی و داوطلب استان برای کمک به مردم سیل‌زده و آسیب‌دیده از بارش‌ها در این مناطق حضور یافته‌اند.


شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی تابناک، تاریخ انتشار: 5فروردین 1397 ، کدخبر:www.tabnak.ir ، 887668

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین